Gå til innhold

Verdens fineste kabinetter.


Anbefalte innlegg

ADT: jeg tror du har missforstått LITT, det er da ikke et klistremerke det står Lian Li folk betaler for, det er kabinetter med GOD kvalitet og et nydelig utseende.

Haha, prøver du virkelig å framstå som enten dum eller litt mentalt tilbakestående? Isteden for å svare på den kritikken jeg retter mot "Lian Li elskere", kommenterer du hva jeg kaller et Lian Li kabinett :roll: For meg er et kabinett produsert av Lian Li en aluminiumskasse med et Lian Li klistremerke foran... Ligger ikke noe sjel eller oppfinnsomhet i dem, bare en god finish... Ikke er de eksklusive når de selger kabinetter til 800 kr heller...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ADT: jeg tror du har missforstått LITT, det er da ikke et klistremerke det står Lian Li folk betaler for, det er kabinetter med GOD kvalitet og et nydelig utseende.

Haha, prøver du virkelig å framstå som enten dum eller litt mentalt tilbakestående? Isteden for å svare på den kritikken jeg retter mot "Lian Li elskere", kommenterer du hva jeg kaller et Lian Li kabinett :roll: For meg er et kabinett produsert av Lian Li en aluminiumskasse med et Lian Li klistremerke foran... Ligger ikke noe sjel eller oppfinnsomhet i dem, bare en god finish... Ikke er de eksklusive når de selger kabinetter til 800 kr heller...

hahahahahahahahaha.

trenger jeg si mer? nei trukke det, men jeg gjør det allikevel.

 

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

Lenke til kommentar

Du bør jo ikke si masse piss om Lian Li vis du aldri har sett et i virkeligheten

de er stilrene, de har design og det er skikkelig kvalitet.

jeg har et selv og er kjempe fornøyd. de har smarte løsninger og fin finnish.

ja, dyre er de men du får det du betaler for, KVALITET

det er nok bare yngre folk som, syns Lian Li er så stygge og sånt og liker raidmax\fjortiss kasser etc.

Endret av DarkStarr
Lenke til kommentar
Du bør jo ikke si masse piss om Lian Li vis du aldri har sett et i virkeligheten

de er stilrene, de har design og det er skikkelig kvalitet.

jeg har et selv og er kjempe fornøyd. de har smarte løsninger og fin finnish.

ja, dyre er de men du får det du betaler for, KVALITET

det er nok bare yngre folk som, syns Lian Li er så stygge og sånt og liker raidmax\fjortiss kasser etc.

Jeg har montert mang en PC i Lian-Li kabinetter, men de slår meg på ingen måte som bedre enn andre kabinetter til samme prisen, om ikke dårligere...

 

Edit: Ganske provoserende signatur du har der darkstarr, men den sier iallefall litt om hvor seriøst man bør ta innleggene dine...

Endret av ADT
Lenke til kommentar

Jeg føler det er disse lian li "elskerene" som kommer med dårlige argumenter nå jeg. Jeg er helt enig med ADT sin kommentarer, føler liksom rykende kaffe og darkstarr er litt useriøse. Det kan hende lian li er bra kvalitet, men tviler at de er bedre en andre kabinetter i samme prisklasse. Du betaler for at det står lian li, Det blir akkurat som at du betaler 3000 for en airwalk jakke, men du får samme kvalitet for en til 1000. Det er det jeg føler etter disse kommentarene av rykende kaffe og darkstarr. Så det blir nok ikke noe lian li på meg nei, kjøper heller et litt billigere som sikkert kan måle seg opp mot disse lian li..

Lenke til kommentar
Jeg føler det er disse lian li "elskerene" som kommer med dårlige argumenter nå jeg. Jeg er helt enig med ADT sin kommentarer, føler liksom rykende kaffe og darkstarr er litt useriøse. Det kan hende lian li er bra kvalitet, men tviler at de er bedre en andre kabinetter i samme prisklasse. Du betaler for at det står lian li, Det blir akkurat som at du betaler 3000 for en airwalk jakke, men du får samme kvalitet for en til 1000. Det er det jeg føler etter disse kommentarene av rykende kaffe og darkstarr. Så det blir nok ikke noe lian li på meg nei, kjøper heller et litt billigere som sikkert kan måle seg opp mot disse lian li..

Ikke dumt :)

Lenke til kommentar
Jeg føler det er disse lian li "elskerene" som kommer med dårlige argumenter nå jeg. Jeg er helt enig med ADT sin kommentarer, føler liksom rykende kaffe og darkstarr er litt useriøse. Det kan hende lian li er bra kvalitet, men tviler at de er bedre en andre kabinetter i samme prisklasse. Du betaler for at det står lian li, Det blir akkurat som at du betaler 3000 for en airwalk jakke, men du får samme kvalitet for en til 1000. Det er det jeg føler etter disse kommentarene av rykende kaffe og darkstarr. Så det blir nok ikke noe lian li på meg nei, kjøper heller et litt billigere som sikkert kan måle seg opp mot disse lian li..

Mye klokt i det du sier ja, men nå har det seg sånn at jeg har lagt min elsk på Lian Li og da skal det litt til å få meg til å like noe som ikke ser omtrent sånn ut da... :p Hvilke andre kabinetter koster rundt 2-3k da?

Lenke til kommentar
Jeg føler det er disse lian li "elskerene" som kommer med dårlige argumenter nå jeg. Jeg er helt enig med ADT sin kommentarer, føler liksom rykende kaffe og darkstarr er litt useriøse. Det kan hende lian li er bra kvalitet, men tviler at de er bedre en andre kabinetter i samme prisklasse. Du betaler for at det står lian li, Det blir akkurat som at du betaler 3000 for en airwalk jakke, men du får samme kvalitet for en til 1000. Det er det jeg føler etter disse kommentarene av rykende kaffe og darkstarr. Så det blir nok ikke noe lian li på meg nei, kjøper heller et litt billigere som sikkert kan måle seg opp mot disse lian li..

Mye klokt i det du sier ja, men nå har det seg sånn at jeg har lagt min elsk på Lian Li og da skal det litt til å få meg til å like noe som ikke ser omtrent sånn ut da... :p Hvilke andre kabinetter koster rundt 2-3k da?

kabinettet mitt, se sig, beste som finnes :love:

Lenke til kommentar
Jeg føler det er disse lian li "elskerene" som kommer med dårlige argumenter nå jeg. Jeg er helt enig med ADT sin kommentarer, føler liksom rykende kaffe og darkstarr er litt useriøse. Det kan hende lian li er bra kvalitet, men tviler at de er bedre en andre kabinetter i samme prisklasse. Du betaler for at det står lian li, Det blir akkurat som at du betaler 3000 for en airwalk jakke, men du får samme kvalitet for en til 1000. Det er det jeg føler etter disse kommentarene av rykende kaffe og darkstarr. Så det blir nok ikke noe lian li på meg nei, kjøper heller et litt billigere som sikkert kan måle seg opp mot disse lian li..

Det stemmer dette, du betaler endel kun for navnet, og du får billigere kabinett med samme kvalitet/løsninger. Men la nå de som liker Lian Li betale for det, så stopper vi diskusjonen om Lian Li i denne tråden, for som vi alle vet; Den dukker opp i en annen tråd om en liten stund.

Lenke til kommentar
Du bør jo ikke si masse piss om Lian Li vis du aldri har sett et i virkeligheten

de er stilrene, de har design og det er skikkelig kvalitet.

jeg har et selv og er kjempe fornøyd. de har smarte løsninger og fin finnish.

ja, dyre er de men du får det du betaler for, KVALITET

det er nok bare yngre folk som, syns Lian Li er så stygge og sånt og liker raidmax\fjortiss kasser etc.

Jeg har montert mang en PC i Lian-Li kabinetter, men de slår meg på ingen måte som bedre enn andre kabinetter til samme prisen, om ikke dårligere...

 

Edit: Ganske provoserende signatur du har der darkstarr, men den sier iallefall litt om hvor seriøst man bør ta innleggene dine...

Bare slapp av, det er jo trossalt kødd egentlig

 

vi har alle forskjellige meninger om ting og det vet jeg.

Lenke til kommentar
Jeg føler det er disse lian li "elskerene" som kommer med dårlige argumenter nå jeg. Jeg er helt enig med ADT sin kommentarer, føler liksom rykende kaffe og darkstarr er litt useriøse. Det kan hende lian li er bra kvalitet, men tviler at de er bedre en andre kabinetter i samme prisklasse. Du betaler for at det står lian li, Det blir akkurat som at du betaler 3000 for en airwalk jakke, men du får samme kvalitet for en til 1000. Det er det jeg føler etter disse kommentarene av rykende kaffe og darkstarr. Så det blir nok ikke noe lian li på meg nei, kjøper heller et litt billigere som sikkert kan måle seg opp mot disse lian li..

jeg ga 800kr + frakt for mitt kabinett, og det er jo sikkert ikke bedre enn alle andre kabinetter til den prise.

jeg er enig i at Lian Li kan ofte være overprisa og sånt, men i bunn og grunn er det jo du som bestemmer hva du skal ha og hvor mye penger du gidder og bruke til det.

 

sorry dobbel

Lenke til kommentar
Temmelig på morratrynet forutsetninger for å opprette en tråd.

 

Smaken er som kaken, den er delt i ørten deler, og alle får ikke tildelt like store stykker.

Enig!

 

Personlig synes ikke jeg noen av disse kabinettene var spesielt fine/kule. Smaken er som baken, den er delt.

Lenke til kommentar
Kanskje bittelitt OT, men hva heter dette kabinettet?

Ja, du har rett. Det er OT, og du vet det selv. Så hvorfor skriver du et sånt innlegg? Har rapportert dette.

 

Fjernet bilde jeg viste.

 

 

Rykende_Kaffe Skrevet: 03/04/2005 : 14:59

hahahahahahahahaha.

trenger jeg si mer? nei trukke det, men jeg gjør det allikevel.

 

 

QUOTE 

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

ADT: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått

Dette er helt usaklig! Rapporterer innlegget ditt pga stygg språkbruk, og at det er spam.

Endret av Leet-Pete
Lenke til kommentar

dette er min favoritt.

 

og til dere som hetser raidmax: dette er litt for dumt spørr du meg. det er faktisk mange som synes sånne typer kabinett er fine. har selv et kabinett som ikke er så langt i fra, og jeg liker det kjempe godt(vet dere sier at det linger et juletree men jeg liker det i hvertfall :love: ) alle har forskjellig smak. selv synes jeg at lian li ser triste ut. men det er min mening...

Lenke til kommentar
dette er min favoritt.

 

og til dere som hetser raidmax: dette er litt for dumt spørr du meg. det er faktisk mange som synes sånne typer kabinett er fine. har selv et kabinett som ikke er så langt i fra, og jeg liker det kjempe godt(vet dere sier at det linger et juletree men jeg liker det i hvertfall :love: ) alle har forskjellig smak. selv synes jeg at lian li ser triste ut. men det er min mening...

Kunne ikke vært mer enig! Bortsett ifra det med kabinettet i linken du la til. :) Det syns jeg var litt stygt. Jeg har selv et svart Raidmax Scorpio (en annen "versjon" enn det på det bildet du viser.

Lenke til kommentar

Ja, du har rett. Det er OT, og du vet det selv. Så hvorfor skriver du et sånt innlegg? Har rapportert dette.

 

 

Det snakkes om å ikke QUOTE noen bilder, hvorfor gjør du dette?

Sånt bør vel egentlig rapporteres

 

Foresten spurte en her om hvilket kabinett dette var, noe som andre også har gjort, så denne raporteringen var vel litt lite gjennomtenkt eller hva, eller er det tøft å leke politi her?

Lenke til kommentar

Ja, du har rett. Det er OT, og du vet det selv. Så hvorfor skriver du et sånt innlegg? Har rapportert dette.

 

 

Det snakkes om å ikke QUOTE noen bilder, hvorfor gjør du dette?

Sånt bør vel egentlig rapporteres

 

Foresten spurte en her om hvilket kabinett dette var, noe som andre også har gjort, så denne raporteringen var vel litt lite gjennomtenkt eller hva, eller er det tøft å leke politi her?

Nå står det vel ingen punkter i Retningslinjene eller Nettiketten om at man ikke skal quote bilder. Gjør det vel? Rapporter i vei du, men du får nok ikke noe ut av det.

 

Han sa jo selv at det var OT, og det virker derfor som at det var et spørsmål som ikke hadde noen form for grunnlag av tidligere poster. Jeg gidder da virkelig ikke å se gjennom hele tråden, på utkikk etter folk som har spurt det samme spørsmålet. Spesielt ikke når han sier selv at det er OT. Bare siter til den/de personen/e som har stilt dette spørsmålet tidligere i tråden du, så skal jeg se på det, jeg.

 

Et lite hint: Tenk deg om før du sier noe. Hvis ikke, blir det tydeligvis ikke mye meningsfullt som kommer ut av munnen. Ihvertfall i ditt tilfelle.

Lenke til kommentar

For det første vil forumet bli tregere hvis det blir for mye bilder, samt at enkelte moderatorer har skrevet at en bør la være å quote bildene, fordi det var så mange gjorde dette.

 

Det jeg mener om det andre er at du overreagerte en smule på at en spurte hvilket kabinett det var, jeg er likevel enig i at det ikke hørte til denne tråden, og at han heller burde ha startet en tråd istedet.. Men å rapportere om sånt er synest jeg er unødvendig.

 

Har ikke rapportert deg jeg og kommer ikke til å gjøre det, gjelder det spam er det greit å gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...