Gå til innhold

Verdens fineste kabinetter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ÆSJ!!!  :thumbdown:  Den var jo bare STØGG! Hvorfor la du den inn egentlig, tror det kalles spam?  :hmm::tease:

Trur du ikke har lært my i livet ditt lille venn. for det første: det var ironi.

 

Og for det andre, SPAM har ingenting med det der å gjøre. spam =

f.eks. søppel reklame.

Samme gjelder for deg, la vel ikke merke til den siste smiley`en jeg brukte du? :hmm:

Det var ":tease:" hvis du lurte, var også ment som ironi.

Lenke til kommentar

Hva er det med Lian-Li som er så bra i design??????? Har jo ikke noe spes design i det hele tatt, bare en firkantet kasse. Dritt kjedelige spør du meg. Har ett TT Tsunami Dream selv, greit nok det, men skulle jeg kjøpt nå så hadde det blitt ett Vento kabinett, spesielt og utfordrende design, liker det godt.

Lenke til kommentar
Hva er det med Lian-Li som er så bra i design??????? Har jo ikke noe spes design i det hele tatt, bare en firkantet kasse. Dritt kjedelige spør du meg. Har ett TT Tsunami Dream selv, greit nok det, men skulle jeg kjøpt nå så hadde det blitt ett Vento kabinett, spesielt og utfordrende design, liker det godt.

Burde finnes flere som deg! :) Er ikke noe glad i Lian Li nå.. Liker mer f.eks. Silverstone! Boxene dems er av helt grei kvalitet, men GØRR kjedelige!!

Lenke til kommentar

Grunnen til at lian li kabinetter er blitt så populære kan komme av tilgangen til disse fra hvor OC'er og andre testere henter produkter. Kanskje navnet lian-li fenger. Men svaret kan komme fra en av de som skriver på tråden, vi venter ihvertfall spent :)

Lenke til kommentar
Hva er det med Lian-Li som er så bra i design??????? Har jo ikke noe spes design i det hele tatt, bare en firkantet kasse. Dritt kjedelige spør du meg. Har ett TT Tsunami Dream selv, greit nok det, men skulle jeg kjøpt nå så hadde det blitt ett Vento kabinett, spesielt og utfordrende design, liker det godt.

hvis man vil ha ferdig modda kabinett så versågod!

Lian LI er så genialt blant annet fordi det er bokstavlig talt laget for å moddes!

og med så extrem kvalitet er det ikke sjangs for noe annet... :nei:

nybegynnere og folk som aldri har sett et kabinett før ville sagt at det var dårlig. jo, fordi det kan se kjedelig ut på overflaten hvis man ikke tilsetter litt personlig preg. men hvis man åpner opp sidedøren og tar en titt så vil man faktisk finne litt kvalitet, noe mange andre kabinett mangler! :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...