XtrubioR Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 pssh. her er mr. sexy guy Gammel Cinet? Såkalrt, såklart. serveren min da. den ser ikke sånn ut nå da. Litt søtere. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 ÆSJ!!! Den var jo bare STØGG! Hvorfor la du den inn egentlig, tror det kalles spam? Trur du ikke har lært my i livet ditt lille venn. for det første: det var ironi. Og for det andre, SPAM har ingenting med det der å gjøre. spam = f.eks. søppel reklame. Samme gjelder for deg, la vel ikke merke til den siste smiley`en jeg brukte du? Det var "" hvis du lurte, var også ment som ironi. Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Denne tråden ble jo ganske populær, har hatt mye underholdning av og lese den. Og bildene er upåklagelig. Tusen takk skal dere ha. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 http://www.aerocooler.com/shop.cart?action...rod_id=CAST61BL Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Du likte det du illvit? Da jeg fant det tenkte jeg akkurat det motsatte av tittelen på tråden!! Hehe.. Ser jo bare ut som plast! Men er jo litt stilig da, må innrømme det.. Endret 24. mars 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 http://www.aerocooler.com/shop.cart?action...rod_id=CAST61BL Mon tro om de selger høytalerne separat.. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Jeg kjøpte meg et nyt kabinett.. My WebpageCooler Master Centurion Kabinett Sort Aluminium Hva syntes dere om det? Har tenkt og kjøpe vindu og kaldkatode (rosa). Også tenkt og få den farga Rosa på skolen.. Kommer til og bli PIMP med en Playboy bunny Endret 25. mars 2005 av Shahab Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Min personlige favoritt for øyeblikket er LianLi PC6070. Et kabinett som er kvalitet i alle detaljer og har rene fine linjer utvendig. Håper ikke jeg får så alt for mange motstandere nå, for jeg vet at mange her elsker Lian Li, men det kabinettet der ser ut som et kjøleskap. Unnskyld meg, men det er min synsvinkel på det! Lenke til kommentar
Razor 36 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hva er det med Lian-Li som er så bra i design??????? Har jo ikke noe spes design i det hele tatt, bare en firkantet kasse. Dritt kjedelige spør du meg. Har ett TT Tsunami Dream selv, greit nok det, men skulle jeg kjøpt nå så hadde det blitt ett Vento kabinett, spesielt og utfordrende design, liker det godt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hva er det med Lian-Li som er så bra i design??????? Har jo ikke noe spes design i det hele tatt, bare en firkantet kasse. Dritt kjedelige spør du meg. Har ett TT Tsunami Dream selv, greit nok det, men skulle jeg kjøpt nå så hadde det blitt ett Vento kabinett, spesielt og utfordrende design, liker det godt. Burde finnes flere som deg! Er ikke noe glad i Lian Li nå.. Liker mer f.eks. Silverstone! Boxene dems er av helt grei kvalitet, men GØRR kjedelige!! Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Grunnen til at lian li kabinetter er blitt så populære kan komme av tilgangen til disse fra hvor OC'er og andre testere henter produkter. Kanskje navnet lian-li fenger. Men svaret kan komme fra en av de som skriver på tråden, vi venter ihvertfall spent Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 http://www.aerocooler.com/shop.cart?action...rod_id=CAST61BL Herre! *holde foran øyna* Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Cooler Master Wave Master fortjener en plassering blant de fineste kabinettene syns jeg Helt enig Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 http://www.aerocooler.com/shop.cart?action...rod_id=CAST61BL hele den pakka der for litt over 350kr + frakt? kan ikke hvere noe som heter kvalitet i det bilde... 14 4life pakke Lenke til kommentar
KeGa Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Kansje ikke Verdens fineste, men eg ganske fint LianLi PC65USB Har det selv, må si jeg er fornøyd med det Endret 30. mars 2005 av KeGa Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 mitt drømmekabiss som jeg tenkte jeg skulle kjøpe til mai. jeg veit at de flesta av dere syns det er uber styggt osv. men jeg syns det er RÅTT http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5729 Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Personeligt synes jeg Lian Li pc75b black er nydeligt har selv Lian Li pc71, og kunne ikke vært mer fornøyd det er det beste man kan gi pc'en sin av hus! jeg venter på peeng sånn at den kommer i box! ingen har mer stilfulle og elegante, samt gudelig kvalitet - som lian li! jeg overdriver ikke Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hva er det med Lian-Li som er så bra i design??????? Har jo ikke noe spes design i det hele tatt, bare en firkantet kasse. Dritt kjedelige spør du meg. Har ett TT Tsunami Dream selv, greit nok det, men skulle jeg kjøpt nå så hadde det blitt ett Vento kabinett, spesielt og utfordrende design, liker det godt. hvis man vil ha ferdig modda kabinett så versågod! Lian LI er så genialt blant annet fordi det er bokstavlig talt laget for å moddes! og med så extrem kvalitet er det ikke sjangs for noe annet... nybegynnere og folk som aldri har sett et kabinett før ville sagt at det var dårlig. jo, fordi det kan se kjedelig ut på overflaten hvis man ikke tilsetter litt personlig preg. men hvis man åpner opp sidedøren og tar en titt så vil man faktisk finne litt kvalitet, noe mange andre kabinett mangler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå