Gå til innhold

Verdens fineste kabinetter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare så dere vet det, dette kabinettet har vunnet flere tester, bl.a. på grunn av utseendet. Dere trenger vel ikke hetse med det kabinettet bare fordi dere ikke liker det. Det er jo kjempevakkert!

hvor foregikk de testene da? på et fjortis party?

Tydeligvis ikke, men det er vel dem du foretrekker å lese tester fra. :roll:

 

Test 1

Test 2

Test 3

Test 4

Test 5

Test 6

Test 7

Test 8

 

Samtlige av testene er kjempepositive, og kabinettet har fått fra god til svært god karakter i alle sammen. Disse testene var dem jeg fant i farten. Det er nok mange flere og like positive tester der ute.

 

Så neste gang du eller noen andre skal slenge med leppa, tenk dere om først! :hrm:

Ser ikke helt hva disse testene viser... De "vinner" jo ingenting, slik som du påstår tidligere i denne tråden... *Gir meg selv tillatelsen til å slenge leppa mi hvor jeg vil*

Lenke til kommentar
Så neste gang du eller noen andre skal slenge med leppa, tenk dere om først!  :hrm:

Nemlig! Neste gang dere tullinger skal komme med en mening bør dere sjekke om andre er enig først! Skal ikke ha noen egne meninger her i huset, takk!

Slutt å skape deg!

Endret av Ole Johan
Lenke til kommentar
Så neste gang du eller noen andre skal slenge med leppa, tenk dere om først!  :hrm:

Nemlig! Neste gang dere tullinger skal komme med en mening bør dere sjekke om andre er enig først! Skal ikke ha noen egne meninger her i huset, takk!

Slutt å skape deg!

Rettelse: Dere, ikke han.

Nok en gang, dette går på smak og behag. Man vokser fra juletrekabinetter med alderen.

Lenke til kommentar
Bare så dere vet det, dette kabinettet har vunnet flere tester, bl.a. på grunn av utseendet. Dere trenger vel ikke hetse med det kabinettet bare fordi dere ikke liker det. Det er jo kjempevakkert!

hvor foregikk de testene da? på et fjortis party?

Tydeligvis ikke, men det er vel dem du foretrekker å lese tester fra. :roll:

 

Test 1

Test 2

Test 3

Test 4

Test 5

Test 6

Test 7

Test 8

 

Samtlige av testene er kjempepositive, og kabinettet har fått fra god til svært god karakter i alle sammen. Disse testene var dem jeg fant i farten. Det er nok mange flere og like positive tester der ute.

 

Så neste gang du eller noen andre skal slenge med leppa, tenk dere om først! :hrm:

 

Ahem..

Tråden heter "Verdens fineste kabinetter", og folk prøver å komme med seriøse og veloverveide forslag... også skrangler dette totalt håpløse Raidmax kabinettet inn på banen og får meg nesten lysten på å klore ut øynene mine. :omg:

 

Kabinettet er direkte HESLIG, og stinker helt til andre siden av dammen. De testene er helt åpenbart utført av en gjeng med forhåndsbetalte, evneveike og blinde fjortiser som ikke kjenner design eller kvalitet om det hadde klasket dem i trynet. Makan til møkkaboks! :sick:

 

Du kan fint ha dine egne meninger om emnet, men det at du ikke tar hintet når samtlige andre i tråden spytter på faenskapet, gir deg heller ikke retten til å rakke ned på andre sine meninger. Kabinettet suger jo mer enn Jenna! (Og hvis du ikke skjønner hva jeg mener, så forklarer det saken... :roll: )

 

Det var MIN mening; -ta den for det det er, og ikke tenk på dette som noe personangrep.

Lenke til kommentar

Mitt forrige kabinett, Ett chieftec scorpio maxi-tower, er ikke spesielt fint

hverken utvendig el innvendig..men gud så juling det tåler, altså,jeg

har sikkert dratt det med ut døra i bag på ryggen en nærmere 100 ganger.

Det gjorde meg stolt det kabinettet, det var ikke noe tull.Pluss

det koster ikke skjorta, og er ikke noe "fjortis" opplegg.

Stabilt og trygt.

:love:

Lenke til kommentar
Synes fremdeles at Lian-Li's 6070 kabinett i aluminiums finish er noe av det mest stilrene og pene en kan få tak på. Nå også i plus-utgave  :thumbup:

syns kansje det blir litt for stilrent,

men ikke verst nei :)

 

Det her er da Mye mer digg LOL BT

klart eksempel på et fint kabinett som har blitt ødelagt av stygge vinduer og masse møl

Endret av Rykende_Kaffe
Lenke til kommentar
Synes fremdeles at Lian-Li's 6070 kabinett i aluminiums finish er noe av det mest stilrene og pene en kan få tak på. Nå også i plus-utgave  :thumbup:

håper den har noen vifter på høyre siden av bildet eller så koker den vel over når du har mer inne en 256 ram en 1 ghz prossesor og en GF 5200 kort ....men pent er den enig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...