kaeksen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Link: Desidert nummer 1 kabinetter. Endret 14. januar 2005 av kaeksen Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ser jo nesten ut som et lepont kabinett.... Heller Lian li fremfor det du linket til. Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Æ vet ikke, men alle mine buddissa har det. Vi er kvalitetsbeviste. Håper mange sender inn bilder eller linker av sitt "verdens beste kabinett. Husk at her er utseende viktig, ikke innholdet. Sorry jenter..håper dere forstår, ellers er det det indre som teller. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 kaeksen: du motstrider deg selv. Du sier at dere er kvalitetsbeviste, men at dere kun bryr dere om hvordan kabinettet ser ut utenpå. Da har dere trukket fokusen så langt unna kvalitet som det går ann å komme. Når man kun fokuserer på hvordan et kabinett ser ut utenpå er det rein skjær tilfeldighet om man finner et kabinett som er et gjennomført kvalitetsprodukt eller ikke. Skal man lete etter et kvalitets-kabinett må man gjøre nettop det. Lete etter et kabinett som har kvalitet i indere løsninger og oppbygning. Så må man velge det kabinettet som møter de kriteriene og samtidig har et utseende man liker. Angående kabinettet du har valgt vil jeg bare si at et hvert kabinett som produsenten velger å nagle vindu i virker billig på meg. Nagling er en billig, enkel måte å feste et vindu på og oser ikke akkurat av kvalitet. Min personlige favoritt for øyeblikket er LianLi PC6070. Et kabinett som er kvalitet i alle detaljer og har rene fine linjer utvendig. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) det må vel bære Lian Li PC61 eller Lian Li PC6077 Endret 14. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Royal Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 kaeksen Skrevet 14/01/2005 : 03:51 Link: Desidert nummer 1 kabinetter. Disse må gå under flere navn, har vært borti en del sånne men da heter de Matrix. Link Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Dette er verdens fineste kabinett. (jeg har det selv) http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...77BUSB&toc=3050 bare jeg har små modda på det så det ble enda finere (radiator i toppen med 2 stk 120mm MIST vifter(blålys) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 hehe... flere som liker PC6077 her ja Har selv ett i alu (ikke sortanodisert) og det er er et kabinett med stort modde-potesiale, men liker alikevel PC6070 bedre som rent, umoddet kabinett. Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Til alle som trodde at jeg ikke tar innholdet i kabinettet alvorlig tar feil. Men tråden var bare til for og kåre verdens fineste i henhold til utseende. Tenkte kanskje ta en tråd senere med innholdet i kabinettet som viktigst. Livet er herligt og osten er rund. Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Temmelig på morratrynet forutsetninger for å opprette en tråd. Smaken er som kaken, den er delt i ørten deler, og alle får ikke tildelt like store stykker. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 lian li 6277 er det feteste av alle... sånn er det bare.. 6277b Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Æ vet ikke, men alle mine buddissa har det. Vi er kvalitetsbeviste.Håper mange sender inn bilder eller linker av sitt "verdens beste kabinett. Husk at her er utseende viktig, ikke innholdet. Sorry jenter..håper dere forstår, ellers er det det indre som teller. Du/Dere liker tilfeldigvis ikke Q-tec? Europris motto: "Gull" på utsiden + dritt inni= Luksuskaffe Anbefaling: Jekk deg ned et par hakk så skal vi muligens ta deg seriøst Endret 14. januar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 For mitt vedkommende er det ingen kabinetter som er penere og mer stilfulle enn Lian-Li. Om plexiglass vinduet er naglet til døren eller ikke spiller ingen rolle så lenge det er kvalitet. Alt på kabinettet er tilpasset til den minste detalj, og det er ingenting skrangling å oppdrive. Her er mitt bidrag, Lian-Li PC65usb Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg likte det, en skjønnhet. Fint med det lyseblåe lyset, gir den masse personlighet. Godt valg. Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ærk...der finnes ikke noe slikt som verden beste kabinett/verdens fineste...alle har vi forskjellige oppfatninger av hva som er mest praktisk for våre behov og hva som er penest etter våre egne oppfatninger av korrekt estetikk. Det er et meningsløst spørsmål. Mitt kabinett er verdens fineste. Det vil de fleste kunne svare vil jeg tro. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Personeligt synes jeg Lian Li pc75b black er nydeligt Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Personeligt synes jeg Lian Li pc75b black er nydeligt har selv Lian Li pc71, og kunne ikke vært mer fornøyd Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 PC6277A: Har det selv og er kjempefornøyd (dual rad under luftinntaket ) Lenke til kommentar
viani Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 verdens "peneste" kabinett må også være lett som en fjær, enkelt, støysvakt og enkel montering. kanskje vanskelig å kombinere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå