Kenny000 Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg har en 40X Plextor CD-brenner, og er fornæyd med den! Jeg har derimot ikke fått tak i 40X sertifiserte CD'er. Det jeg har nå er Verbatim 24X-sertifisert. Er det noen som vet om det går bra å brenne disse CD'ene i 40x? Jeg vil ikke ødelegge CD'ene. Er det noen som vet om steder der man kan kjøpe 40X CD'er? Finnes dette? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Det er ikke sikkert de cd'ene du har har blitt testet på 40speed engang.Er det så farlig å risikere en enenste cd da ??? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Den eneste måten å finne ut om det går er å prøve. Men hvis det er viktige data det er snakk om ville jeg vel heller brukt et halvt minutt ekstra på brenningen enn å risikere problemer etterpå. Hvis det derimot var snakk om en video-cd ville jeg ikke hatt noen betenkeligheter. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Verbatim cd'ene funker nesten garantert på 40x. Har verbatim 24x selv og brenner alltid på 40x. Lenke til kommentar
Ripp3r Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Det er da ikke så farlig å ødelegge en CD da..... Jeg selv har oxo en 40x brenner (Teac) og jeg brenner med Smart Buy CD-R Cd'r som er satt til 16x på 40x uten problemer... Noen går det på, andre ikke :smile: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg prøvde, og det gikk helt fint. Konklusjon: Verbatim 24X fungerer på 40X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå