simenss Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg driver en nettside som tilbyr gratis mobiltjenester, og har mottatt en mail fra en av mine brukere som har problemer med at han bare kan vise bilder, ringetoner etc. Han får ikke lastet dem ned. Og han spør meg: Do you support Sprint as a Service provider? If not this may explain why I'm unable to use Mobyshock. Er ikke engelsken som er problemet, men hva er det han mener? Lenke til kommentar
stue Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Sprint er en teleoperatør i USA, som denne fyren bruker. Han lurer vel på om produktene kan brukes med en "sprint-telefon". Lenke til kommentar
simenss Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Når han går til et bilde jeg har lagt ut på min server (f.eks. www.minside.com/bilde.gif) blir han bare sendt til Sprint sin WAP-side. Men når han prøver å laste ned JPEG eller PNG-bilder får han dem opp, men han kan ikke lagre dem. Det samme gjelder ringetoner (MIDI). Han kan høre på dem, men ikke lagre dem. Kan Sprint sette begrensninger for hva deres kuner kan laste ned via WAP? Han har forresten Samsung A620. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå