U-235 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Hei... Jeg er totalgrønn når det gjelder kamera og kameraredigering. Har kjøpt meg Panasonic NV-GS120 i dag og gledet meg skikkelig til å ta opp film å overføre disse til PCn. Men den gang ei. Jeg setter kameraet på kamera mode ( som det står i bruksanvisningen) og skal liksom bare overføre dette til PC. bruker Pinnacle. men programmet finner ikke DV-kameraet mitt. Bruker USB.....Må jeg bruke firewire for å overføre eller?? Er det bare noen kameraer som kan overføre til PC, eller kan alle det? noen som kan hjelpe ?? Endret 14. januar 2005 av U-235 Lenke til kommentar
U-235 Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Ingen som kan hjelpe??? er helt desperat her.... Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei. Jeg kjenner ikke dette kameraet spesielt, men normalt er USB-porten for å overføre stillbilder fra kameraet, mens firewire er for å overføre video. Så ja, du må nok bruke firewire. Erik Lenke til kommentar
U-235 Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 ok..takker skal prøve dette.... Lenke til kommentar
roolf Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) [ edit: fjernet posten da jeg skrev om feil kamera - sorry! ] Endret 14. januar 2005 av roolf Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Finnes ørten fjørten poster om dette tema, så du finner garanter 100% det du trenger å vite ved å søke på ordet firewire her i forumet. Men du er nok inn på riktig spor nå. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå