Bruker-28027 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei! Jeg har ikke brukt konfigurasjonsorådet til min router på en lang tid, og har dessverre mistet (eller glemt ), mitt passord. Jeg har en WX-6215M trådløs router. Jeg er nå nødt til å komme meg inn på routeren for å videreføre en port. Noen som har tips? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Kjenner ikke den modellen, men alle andre routere jeg har sett har hatt en måte å resette til fabrikk-oppsettet. Inklusiv standard-passord. Sjekk manuelen under "reset factory settings" eller lignende Lenke til kommentar
wamjdi Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Du burde ikke ta så lett på det å miste/glemme passord! Dette er og blir et samfunnsproblem! Får håpe du finner ut av det, men at du lærer... så lenge man lever... Endret 14. januar 2005 av wamjdi Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 et kjapt søk på google ga forresten link til manualen som sier "Reset Button This button has two (2) functions: • Reboot. When pressed and released, the Wireless Router will reboot (restart). • Clear All Data. This button can also be used to clear ALL data and restore ALL settings to the factory default values. To Clear All Data and restore the factory default values: 1. Power Off. 2. Hold the Reset Button down while you Power On. 3. Keep holding the Reset Button for a few seconds, until the RED LED has flashed TWICE. 4. Release the Reset Button. The Wireless Router is now using the factory default values" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå