Fragment Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) fikk en fabrikkny Green 732 nylig, pga. feil på min gamle. Testet i går raven shield på den, og ble etterhvert litt sjokkert. Etter knapt 1,5 timers spilling, klikket grafikkkortet, og masse grønne, fine artifacts ble synlige. Maskinen var da farlig varm. Husker ikke at min "gamle" ble så varm. Etter dette har jeg slitt med blåskjermer i windows (irql not less og equal og *.sys feil). Samtidlig får jeg opp masse feilmld at "programmet har utført en ulovlig operasjon..." osv. Maskinen var nyformatert, og de nyeste ati-driverne er inne. Noen som har erfarlig med dette, og bør jeg sutre (NOK en gang) til webshoppen? Endret 14. januar 2005 av Fragment Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 testet minnebrikkene mine... 2x512 ram, og det viste seg at hvis jeg brukte en, var alt såre vel, men når jeg brukte den andre....huff... men merkelig med artifacts i spill alikevel... Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er nok en feil på HK. Har sendt inn min green551 3-4 ganger. en av gangene var det i hvert fall pga varmen som hadde skadet HK. Skikkelig råtne disse modellene. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg hadde en green 732 en god stund. hadde ikke et eneste problem med den. men siden den funker perfekt med den ene ram brikken er det nok feil på den andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå