Jack_d Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Svenskene får 2 megapiksler Vodafone har tatt ledelsen i megapiksel-kappløpet ved å være den første i Europa som selger en mobiltelefon med 2 megapikslers kamera, nemlig Sharp 902. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 fin fin mobil! å drømme mobilen min! men den har vell ikke symian? jaja, 3G, 2megapixel kamera, stero høytalere, klippform som jeg vil prøve neste gang., fet skjerm! it's perfect! Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 902 er stor og stygg. Kameraet er supert, men that's it Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 902 er stor og stygg.Kameraet er supert, men that's it la merke til det jeg også .... men får håpe at kameraet vil bli brukt i kommende modeller og at andre produsenter tar etter :!: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ikke så pen å se på at det gjorde noe, mener nå jeg, men ikke så verst teknisk. Men vær så snill, ikke orddel! Det er en 3G-telefon, ikke en "3-G telefon", og den har skannerfunksjon, den skanner ikke funksjoner slik det har blitt skrevet. Lenke til kommentar
Andly Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Den hær har jeg sett på i lang tid... Nå kan jeg jo kanskje skaffe meg en sånn en etterhvert også Må innrømme at jeg liker den Lenke til kommentar
joku Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hadde kjøpt den uten å tenke over det viss den hadde kommet hit! Den har jo så og si alt. Lenke til kommentar
knut_89 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Så betyr det som står nederst på den siden til amobil, at når det går an å låse den opp, er det fullt muligt å bruke den i Norge??? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 den var ikke særlig fin å se på akkuratt.. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Den var'ke fin å se på men den var bra på funksjoner =) Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 hvor mye vil den koste tro? Lenke til kommentar
[apartnet] Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Var i Stockholm i helga, og avla da et besøk hos Vodafone. Og makan til mobil skal man lete lenge til. Fikk mulighet til å prøve vidunderverket en halvtime, og da var jeg nærmest blank i øynene.. Feteste mobil jeg har prøvd ever!skjermen er i klasse for seg selv,noe som den 2" tft lcd skjermen med 240x320 262.000 fargers skal ha æren for. Bildet føltes på høyde med de beste lcd skjermer på markdet til desktop. Scanner funksjonen imponerte stort. Og det kan bekreftes at den faktisk virker bra. En knipser, for å så velge hvilken linje en vil "scanne", deretter er det i text format på mobilen. Hva blir det neste? Direkte oversetting? Ikke lenge for Chinese er null problemo, hehe.. Prøvde også hva den var god for av video/spilling. Utms overføring av musikkvideooer må kunne sies å være godkjent, men kunne ha vært bedre. Litt for mye haksing, om dette var pga filen, dek.forholdene osv elr. tlf tørr jeg ikke å utale meg om. Prøvde formel 1 spill, med støtte for vibrering ved kjøring inn i gjenstander.. whee.. Var nesten som å sitte med en psx kontroller - rå kjult. Grafikken og gjengivelsen var utmerket. Som siemens frelst, så er jeg opptatt av kontaktmulighetene. Og heller her skuffet de ikke, hele remsa var rep. Til og med gebursdag, bra! Nei, dette her skal bli min koste hva det koste vil. Pris i Sverige, 6795,- - uten binding vell å merke.. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Må si Sharp har klart å lage en ganske stygg mobil der. Noe mer kjedelig skal man lete lenge etter! Men funksjonene!! Drømmetelefonen! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Så heldige svenskene er da. Dumt vi ikke får noe slikt her til lands før Netcom og Telenor får ræva i gir. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Stygg som faen, men kamera digg som faen... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Stygg som faen, men kamera digg som faen... Enig, men på det siste bildet var den litt fin, når man så den åpnet. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ikke mye å se på, nei, men et fint leketøy. Den var litt firkanta synes jeg.. Stygg som faen, men kamera digg som faen... Lekkert sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg