Betroz Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hvis du er en slik person som bare oppgraderer PC'n annen hvert år, så hadde jeg satsa stort og kjøpt en FX-55, nForce4 hovedkort, Radeon X850XT PE skjermkort og OCZ 520W. Eventuellt SLI med 2 stk 6800GT kort. Sorry for at jeg tok litt av...du har sikkert ikke så mye penger å bruke Lenke til kommentar
maedox Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det der er jo bare unødvendig Han får jo en komplett maskin for bare prisen av FX-55. /OT @Betroz: Hvor langt klarer du å dra det systemet ditt? Har samme hovedkort og RAM på gang, venter bare på at netshop skal få fingeren ut av toeren. Lenke til kommentar
jivac Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Hvis du er en slik person som bare oppgraderer PC'n annen hvert år, så hadde jeg satsa stort og kjøpt en FX-55, nForce4 hovedkort, Radeon X850XT PE skjermkort og OCZ 520W. Eventuellt SLI med 2 stk 6800GT kort. Sorry for at jeg tok litt av...du har sikkert ikke så mye penger å bruke Nja..ikke helt riktig, men før 2 år er gått så kjøper jeg komplett ny PC, jeg oppgraderer ikke det jeg har, men kjøper alt nytt. Derfor føler jeg heler ikke at det er nødvendig med en FX-55. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Svarte deg maedox på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå