Heimen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Denne meldingen kom plutselig på skjermen da jeg restartet maskinen min. "Hmm" tenkte jeg og restartet igjen. Samme meldingen kom igjen. Etter litt tenking og snakking med meg selv fant jeg ut at jeg skulle prøve å bytte skjermkort med et gammelt geforce 2 pro og vips, det funket. Det kom bilde på skjermen og maskinen bootet. Jeg prøvde mitt 9600xt i en annen maskin og samme meldingen kom opp på den skjermen, "Computer entering power saving mode". Er kortet mitt ødelagt? Edit: Glemte å si at 9600xt kortet har funket fett i pcen min i ca ett halvt år nå. Endret 13. januar 2005 av Skjalg85 Lenke til kommentar
bentrik Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Heisann Ser vel dårlig ut, ettersom du får samme feilen på to forskjellige PC'er med samme kort. Det er jo en ganske så ufeilbarlig test.. Min først tanke var at skjermkortet tror det motar et "sleep" signal, kikket på AGP pin-ot tegningene, men kunne ikke finne noe som minnet om dette heller... AGP pin-out Funker ingenting, blir jo siste mulighet Langbein-trikset. Gi det et skikkelig spark, og se om det gjorde susen. Virker faktisk overaskende mange ganger!! :!: Lykke til -Bentrik- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå