Gå til innhold

uduglige brukere!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei av at mange slenger dritt om moderatorene. Det er først og fremst visse brukerene her på forumet som må skjerpe seg, og forumet blir ihvertfall ikke bedre at noen disser moderatorene. Vi skal bare være fornøyd med at noen faktisk tar ansvaret for å rense opp all den dritten som fjortiser her på forumet skriver. Bruk heller forumet til noe fornuftig istedenfor å være fjortis eller disse moderatorene. Skulle gjerne sett DEG gjøre en bedre jobb!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke dy meg, er selv for strenge moderatorer, men moderatorene bør passe seg for ikke å kaste stein i glasshus.

Først skriver du Yummy (Og jeg legger spesielt merke til "dette forumet skal være seriøst"):

"Og når det gjelder dette med fjortiss osv., så er det best at slike postinger ikke forekommer. Jeg har _ingen_ planer om å ta lett på slikt, for dette forumet skal være seriøst. Slike fjollete utsagn hører ikke hjemme her. Dette er en liiten advarsel."

Så ser vi på et utvalg av dine utsagn:

"Donald Duck skal du ikke kødde med! Det er faktisk kultur på et høyt plan, men de som driver med kultur har ikke fått det med seg ennå.

Kødder'u med Donald, kødder'u med meg - og da blir du bannet, bikkja skutt, PC'n omgjort til en MAC og all verdens vrede kommer over deg!"

"Høytrykksspyler er MYE morsommere!"

"Apropo det: Når går hurtigruta fra Karasjok?"

"Riktig svar er:

"Akkorat samtidig som tåge!" (sies med sur lapp - vri).

Få tak i honningsvåg - revyen! Den er noe av det bedre jeg har vært borti siden Oluf ble lagt på sprit..."

"å gud...."

"Jeg ville ikke stenge ham ute før det - vurderte advarsel, ikke utestengelse - men etter den historien der var det på hue og ræva rett ut og til venstre.

Døra fikk ikke tid til å åpne seg engang! Og jeg driter i om flere dører går med i slike utkastinger så lenge slikt bullshit kommer for dagen."

"Du må da være mindre intelligent! For de lappene kunne du fått tak i feeet hardware, jo! =) =) =)"

"ka-tsjjjj...

Den pisken har smakt vondt i andre enden også de siste dagene."

Det ble en lang post, men for de som har lest hit vil jeg informere om at Yummy får en advarsel. Jeg har jo heller ikke mulighet til å banne noen, på tross av at jeg er President.

P.S. De tre siste setningene er bare 80% alvorlig ment.

mvh

President

[ Denne Melding var redigert av: president på 2002-06-12 21:03 ]

Lenke til kommentar

Forumet skal være seriøst, ikke kjedelig. Selv om jeg er moderator, har jeg like mye rett til å komme med humoristiske, mindre seriøse postinger - akkurat som alle andre.

Useriøse poster er de som inneholder reinspikka bullshit, trakkaseringer av andre brukere, rasisme, bevisst feilinformasjon, feilpostinger, dobbeltpostinger, AOL - postinger, brudd på reglene og så videre i den sjangeren.

Det er uforståelig for meg hvorfor moderatorene blir så utrolig "hatet" på dette forumet. Det virker som om mange ikke takler at de ikke får drive på akkurat som de vil. I stedet for å bruke tid og energi på å hetse de som frivillig og ubetalt gjør en jobb for å holde dette forumet på et plan der det er mulig å få seriøs hjelp, burde en heller prøve å være litt seriøs. Når dette er sagt, synes jeg litt hverdagshumor hører med på et hvert forum. Seriøst, ikke kjedelig...

BTW: hvorfor skal moderatorer skilles fra andre brukere? Det er jo nesten så en må opprette et moderatornick og et vanlig. Har ikke fått så mye pepper på én gang før, som etter at jeg fikk moderatorstatus! Men krydder i hverdagen gjør ikke meg noe. :razz:

Project SU

http://hinux.hin.no/~vidarf/

Skribent for overklokking.no

Moderator

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-12 21:17 ]

Lenke til kommentar

Yummy ikke for og kryddre mer men.. Jeg må få lov til og si at de meldingene over er reinspikka fjortis prat som ikke hører med i et forum om OVERKLOKKING.. Men men er på din side når det gjelder alle disse "regel brudene" og fjortis praten har liksom ikke noe med overklokking og gjøre.. Stå på som moderator og gå foran med et godt eksempel.. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-12 21:15, yummy skrev:

Forumet skal være seriøst, ikke kjedelig. Selv om jeg er moderator, har jeg like mye rett til å komme med humoristiske, mindre seriøse postinger - akkurat som alle andre.

Drittslenging mot moderatorene virker berettiget.

Forumet er blitt en gigantisk søppelplass av stengte tråder.

Og, ja. Moderatorene bør skilles fra vanlige brukere. Diskusjoner der den ene part har enerett på sannheten ("hvis ikke stenger jeg tråden") er ikke bra. Moderatorene bør derfor opprette en annen brukskonto for vanlige postinger.

Lenke til kommentar

Jeg "hater" ingen moderatorer, jeg synes tvert i mot dere gjør en god jobb. Synes bare de andre moderatorene virker mer seriøse, men det er bare mitt subjektive inntrykk.

Dette går som sagt ikke på hvilke tråder du stenger/hvilke brukere som blir bannet osv, men mer hvilken holdning og hvilket språk du bruker når du gjør det.

Og ja, jeg skjønner at det kan være vanskelig å holde seg i skinnet når det virker som forumet til tider flommer over av f.eks. 38 år gamle mennesker som oppfører seg som om de var 12.

Lenke til kommentar

Hvorfor blir tråder stengt?

- feilpostinger

- dobbeltpostinger

- brudd på reglene

- samme tråd opprettes flere ganger i løpet av kort tid

Hvorfor bruker jeg det språket jeg gjør?

- Jeg er meg, og vil fortsette med det

- Noen innlegg krever svar på tiltale

Innleggene som er sitert er for øvrig tatt helt ut av kontekst. Ønsker brukeren at jeg skal kikke igjennom postingene og legge ut tilsvarende liste?

Jeg bruker snart mer tid på å svare på denne typen innlegg. Jeg ønsker at alle som spør skal få et svar, ellers vil jeg fort framstå som en arrogant moderator. Dersom ikke disse trådene der moderatorer kritiseres snart stopper, kommer jeg til å stramme enda mere inn og slette slike tråder uten forvarsel. Det er _mer_ enn nok av slikt allerede.

Er det dette dere ønsker? Jeg har ikke noe problem med det, men det er ikke en ønskelig situasjon hverken for meg eller dere.

Lenke til kommentar

Quote----------------

Så ser vi på et utvalg av dine utsagn:

"Donald Duck skal du ikke kødde med! Det er faktisk kultur på et høyt plan, men de som driver med kultur har ikke fått det med seg ennå.

Kødder'u med Donald, kødder'u med meg - og da blir du bannet, bikkja skutt, PC'n omgjort til en MAC og all verdens vrede kommer over deg!"

"Høytrykksspyler er MYE morsommere!"

"Apropo det: Når går hurtigruta fra Karasjok?"

"Riktig svar er:

"Akkorat samtidig som tåge!" (sies med sur lapp - vri).

Få tak i honningsvåg - revyen! Den er noe av det bedre jeg har vært borti siden Oluf ble lagt på sprit..."

"å gud...."

"Jeg ville ikke stenge ham ute før det - vurderte advarsel, ikke utestengelse - men etter den historien der var det på hue og ræva rett ut og til venstre.

Døra fikk ikke tid til å åpne seg engang! Og jeg driter i om flere dører går med i slike utkastinger så lenge slikt bullshit kommer for dagen."

"Du må da være mindre intelligent! For de lappene kunne du fått tak i feeet hardware, jo! =) =) =)"

"ka-tsjjjj...

Den pisken har smakt vondt i andre enden også de siste dagene."

SVAR_

Syntes faktisk Yummy har en god sans får humor når det kommer til stykket , hehehe ja jeg var jo med på en del av de spøkene ovenfor :smile:

Her burde man diffrensiere(gjøre forskjell)på god humor og trakkasering, og som jeg kan se er ikke noe av det overnevnte trakkasering av noen slag.

ikke er det noe personlig sikane heller , kun en bunsj med kule og morsomme utsagn ..

Så ikke angrip Yummy for slikt tull , slikt er jo ikke relevant for om han burde "bannes" eller ikke ..

Det att enkelte (me too) syntes ham har vært kjapp avtrekkeren når det gjelder en noen tråder her på forumet har ikke noe med hans humor og gøre...

The days of the Hammer...

[ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-12 22:17 ]

Lenke til kommentar

Vel vel tror du nettop klarte og fremstå som arrogant. Men jeg ønsker deg lykke til videre som moderator. Håper du klarer og trykke fort på den musa di. Mye og henge fingra fatt i her :smile: Og siden du har fått så mye pepper så skal du få litt sukker også. synes du er kjempe flink jeg :smile:

Lenke til kommentar

null.sexy:

Arrogant? Kommer vel an på øyet som ser, men men. Va'kke meningen å være arrogant akkurat.

Takker for sukkeret - det er slikt som får en til å smile litt. Så mye pepper sliter på nesa siden man nyser så mye. =)

(Var dette useriøst, herr president? :wink: )

Project SU

Moderator

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-12 22:20 ]

Lenke til kommentar

Det passerte faktisk gjennom min strenge kvalitetskontroll :smile:

"Ønsker brukeren at jeg skal kikke igjennom postingene og legge ut tilsvarende liste?"

Hvis dette er en trussel, så er den i så fall tom. Det er bare å sette i gang.

Eventuelle uenigheter bunner vel kanskje i at jeg mener at moderatorer bør skille seg ut fra vanlige brukere og være seriøse hele tiden. Når dere svarer på et innlegg som "privatperson" blir dere uansett oppfattet som moderator når dere bruker moderator-nicket deres/moderator-signatur.

Akkurat som en politimann på Plata ikke går rundt og ler. (Ingen sammenligning beboerne der og her forøvrig :smile:) Dette er til opplysning en humoristisk ment sammenligning.

P.S. Ser du har fått tituleringen av meg rett nå, smisk virker som kjent bra, så nå skal jeg ikke klage på språket ditt mer :smile:

[ Denne Melding var redigert av: president på 2002-06-12 22:45 ]

Lenke til kommentar

Mr. President: Da sier vi stopp for diskusjonen der. :smile:

Jeg kan ikke love at jeg er seriøs hele tiden, men skal prøve så godt jeg kan - og det er da bra nok? :smile:

Jeg truer ikke med å lage en liste - det var mer et spørsmål til ettertanke. Tror du skjønner hva jeg mener. :wink:

----------------------------

Denne tråden stenges da vi er lut lei diskusjoner om "udugelige" brukere, administratorer, moderatorer osv.

Kan ikke se at det fører noe matnyttig med seg. Saklig begrunnet kritikk kan legges under "tilbakemeldinger".

Fremtidige tråder av denne sjangeren vil bli slettet uten videre.

Mvh. Vidar Fagerjord, aka. yummy, moderator.

Project SU

Moderator

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-12 22:43 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...