The Stig Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei hei... Etter å ha testet Suse 9.1 på jobb nå, har jeg bestemt meg for Mandrake 10.1 til hjemmebruk. Jeg har lastet ned og prøvd både DVD,CD'er, og nå FTP innstallasjon. Men, på alle de nevnte får jeg ikke til... Det som skjer at innstallasjonen stopper, dvs det skjer ingen ting. Jeg har da muligheten mellom Kernel, Log og "Grafisk". Hvis jeg velger Kernel, ser alt bra ut. Men den sier at den trenger IDE-CD? Det står flere plasser at IDE-CD failed, og "missing IDE-CD". Hva skal dette bety? Prøvd å la den vente, men skjedde ingenting på ca 20min. Skikkelig kjip dette, da jeg heller ikke for innstallert Suse pga problemer med X800-kort (ligger som know issue). Jeg kjører forøvrig 100% S-ATA i maskinen min, begynte å lure på om dette kan ha noe å si? Da jeg ved XP-innstallasjon må ha diskett med S-ATA drivere på. Håper noen kommer med noen tips om hva jeg skal gjøre! Mvh Stikk Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Skulle bare komme med litt ekstra info.. De filene den ber om (som jeg kan se) er: -keybdev.ko -insmod Noen som vet hva jeg kan gjøre? Er blitt så forelsket i Linux.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå