Suppelars2k Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 ... anno 1933 (så vidt jeg husker) med Bela Lugosi i hovedrollen. Noen som vet hvor (helst lett tilgjengelig) enten i Oslo eller som webshop jeg får tak i denne? Finnes den på DVD? Tusen takk for alle svar med fornuft. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Er det denne du tenker på? Dracula, den er kommet på dvd > Amazon Hvis du skal ha den kjøpt over disk, så klarer helt sikkert gutta på DVD Spesialisten i nedre slottsgate 4 å skaffe den. De pleier å kunne skaffe det på noen få dager, tar som regel en tre dagers tid. Ser også at play har den i en dobbelt disk med Dracula (1931) / House Of Dracula (2 Discs) Edit: satser på at det var litt fornuft ute og gikk Endret 13. januar 2005 av MU26599 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Flottings! Rart at jeg ikke fikk noe treff når jeg søkte på play.com! Takker så mye. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hender at det hjelper å søke på skuespiller og droppe tittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå