audhage Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei Lurer faktisk på hvilket skjermkort om er best for ca1500-2000penger? Det er PCIe grensesnitt. (vil helst ha gddr3 ram da! ) Hvordan er x700pro? Trenger litt raske svar idag. så om dere gidder så hadde jeg vært evig taknelmlig Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) 6600 gt, uten tvil edit: la til en test av kortet Endret 13. januar 2005 av sidesprang Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hva med dette http://www.psdata.no/ps.asp?it=108591&mlevel=011300 Testet her http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11573 Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Er ikke aopen sine kort kjent for dårlig kvalitet? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Er ikke aopen sine kort kjent for dårlig kvalitet? Vet ikke helt... Har selv hatt flere aopen produkter deriblant skjermkort og ikke oplevd noen problemer, men jeg har dog ikke hatt akkurat dette kortet så det kan jo være at de har problemer med dette. Uansett er det forsåvidt akkurat det samme hvilken produsent du velger... Endret 13. januar 2005 av Thorsen Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Er ikke aopen sine kort kjent for dårlig kvalitet? Vet ikke helt... Har selv hatt flere aopen produkter deriblant skjermkort og ikke oplevd noen problemer, men jeg har dog ikke hatt akkurat dette kortet så et kan jo være at de har problemer med dette. Uansett er det forsåvidt akkurat det samme hvilken produsent du velger... Så club3d sitt er like bra? Hvor mye bedre er Gainward sitt da? Mvh Audun Hagen EDIT: Hva med XFX sin? Endret 13. januar 2005 av audhage Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Så club3d sitt er like bra? Hvor mye bedre er Gainward sitt da? En bra indikator er å se på kortets minne og kjernehastighet, normalt vil de korta med høyest hastighet være best, men det er ikke dermed sakt at de er de mest holdbare. Samtidig er det ikke alltid at den lille forskjellen i hastighet er verdprisforskjellen men det blir jo en vurderingssak... Edit: Mener å huske at XFX er det kortet med høyest hastiget Endret 13. januar 2005 av Thorsen Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Ok. Når jeg ikke kan klarer å velge, får dere gjøre det for meg Hvilket skal jeg ta? Club3D sitt til 1549kr? Eller Gainward sitt til 2189kr? Alle kan svare Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 jeg ville ikke gitt så mye mer for gainward sitt iallefall Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvilket skal jeg ta? Club3D sitt til 1549kr? Eller Gainward sitt til 2189kr? jeg ville helt klart valgt club3d sitt! syntes personlig at gainward er oppskrytt, og overpriser kortene sine veldig! det er greit at det er et gs kort, men det er ikke så mye bedre enn de andre 6600gt kortene at det er verdt godt over 500,- hvis man absolutt må ha denne hastigheten, kan man kjøpe ny kjøler til et vanlig 6600gt kort, og klokke som bare f go 4 club3d 6600gt og du vil ha et bra kort, til en bra pris!!! Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Knall! Takker for alle svar! (ingenting er som hw-forumet vet dere ) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Knall! Takker for alle svar! joda, bare hyggli! ingenting er som hw-forumet vet dere riktig men hvilke valgte du? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Greia er at jeg setter opp oppsetter til en venn av meg. Dermed må jeg jo vite hvilket kort som er best på PCIe (må jo leke "litt" god vet du ) Regner med at det blir club3d sitt om han går får PCIe da. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Greia er at jeg setter opp oppsetter til en venn av meg. Dermed må jeg jo vite hvilket kort som er best på PCIe (må jo leke "litt" god vet du ) hehe, jaja får håpe vennen din blir fornøyd da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Regner med at det blir club3d sitt om han går får PCIe da. ok, bra valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå