Gå til innhold

Nokia 3230, en bra tlf?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste negative jeg har hørt om 3230 er batterikapasiteten. Nokia oppgir selv 100-150 timer standby, og opp til 4 timer snakketid. Ikke spesielt imponerende, men resten av spesifikasjonene til denne telefonen lover godt!

Ohny: Du har en Razr V3, men vil kjøpe 3230 kun for å erte/irritere vennene dine.. haha.. :D

Lenke til kommentar
Det eneste negative jeg har hørt om 3230 er batterikapasiteten. Nokia oppgir selv 100-150 timer standby, og opp til 4 timer snakketid. Ikke spesielt imponerende, men resten av spesifikasjonene til denne telefonen lover godt!

Ohny: Du har en Razr V3, men vil kjøpe 3230 kun for å erte/irritere vennene dine.. haha.. :D

Ja! batterikapasiteten er stort sett det eneste negative jeg har hørt om telefonen også! Men har nå en Siemens s65, den har ikke så mye mer den heller! Så det skal nok gå bra! Er veldig fornøyd med s65, men har så lyst på en symbian tlf. Designet på 3230 kunne kanskje vært bedre, men det bryr meg ikke så fælt. Virker egentlig som en konge tlf. :) Får bare håpe den kommer snart.. Skulle vel egentlig ha kommet før nyttår..

Lenke til kommentar

Ohny: Du har en Razr V3, men vil kjøpe 3230 kun for å erte/irritere vennene dine.. haha..  :D

Ja! batterikapasiteten er stort sett det eneste negative jeg har hørt om telefonen også! Men har nå en Siemens s65, den har ikke så mye mer den heller! Så det skal nok gå bra! Er veldig fornøyd med s65, men har så lyst på en symbian tlf. Designet på 3230 kunne kanskje vært bedre, men det bryr meg ikke så fælt. Virker egentlig som en konge tlf. :) Får bare håpe den kommer snart.. Skulle vel egentlig ha kommet før nyttår..

Nei, den skulle ikke komme før nyttår. Den skal komme i første kvartal 2005! :thumbup:

Lenke til kommentar

edonis: det er fordi jeg har to simkort, og batteriet til N5120 begynner å gå crazy. jeg er egentlig ikke fornøyd med v3, lite minne, dårlig kamera. jeg har da tenkte meg se v800 også, men prøver å unngå vodafone versjonen.

Lenke til kommentar
Opp til 150 t standbytid er for dårlig! I tillegg tviler jeg på om mp3-spilleren fikser stereo. Men jeg foretrekker en skikkelig mp3-spiller. Har hatt både Nokia 6630 og 6230,

men valgte heller å kjøpe en mp3-spiller (uten telefon ;) ). Da fikk jeg den bassen som manglet også.

Neste gang du er i tvil er det greit å undersøke først.

Nokia Stereo Headset HDS-3 følger med, og både Radio (Visual Radio) og mp3-spiller er i stereo.

Lenke til kommentar
nnnnnææææææyyyyyiiiiiiii :ohmy:

Fin måte å si det på.

Du må nok smøre deg med litt tolmodighet. Har enda ikke blitt presentert noen mobiler som skal komme til Norge som har optisk zoom. Og når det først kommer, er det neppe i en telefon til 3000 kr ;)

Lenke til kommentar

Optisk zoom: Zoom som forstørrer en del av bilde, ved fysisk linseendring. Linsen trekker seg tilbake eller strekker seg ut alt ettersom du skal zoome inn eller ut. Hrever en del plass, så de få telefonene som har dette i Japan, er ikke akkurat småsaker...

Digital zoom: Zoom som forstørrer en del av bildet, med å enten kutte bildet, og så interpolere eller interpolere først og deretter kutte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...