danielsn Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Fikk bare lyst til å gjøre noe en dag jeg ikke hadde noe å gjøre, så jeg bestemte meg for å lage en liten "filmnutt av dataen min". Somsagt, er jeg nesten helt blak på det å lage film, men tåler litt kritikk for det. (gi gjerne terningkast) link Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hohoh, noen har mindre hobby enn andre men kanskje litt dumt å sende det samme over igjen, ikke så fasinerende å se den cpu vifta gå rundt 3-4 ganger Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Grei film, men den var litt uoversiktlig, samt litt mye gjentagelse. Men som første produksjon absolutt godkjent. +for grei og passende bruk av musikk. Ps: Lag gjerne litt bedre bildekvalitet på de eventuelt senere fimler gjør ikke så mye om e er noen MB større. Lenke til kommentar
Dario Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Filmen var skikkelig bugged til meg, så bare de to øverste hjørnene. Men musikken var kul da Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Tror jeg starter opp et nytt prosjekt til i orgen, som har en handling, men hva det skal handle om vet jeg ikke. Har noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå