Prelude Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 heisann. jeg har akkurat fått en HP Pavilion ze4300 hvor den tidligere eieren har greitt å dynke den i vin(!) og maskinen sluttet selfølgelig å virke, og nå har jeg fått maskinen. det som er, er det at for å få denne maskinen til å fungere igjen er jeg må åpne maskinen og plukke ut hver eneste del og gi hver del en grundig rens med elektrorens, grei tanke men jeg har bare ett problem. hvordan i all verden åpner man denne maskinen? nå har jeg løst hver eneste skrue som er å finne (tror jeg) på utsiden av maskinen, men det virker som om der er noe som henger midt inni maskinen, ca rett over space tasten på tastaturet, på baksiden er der slotten for minnebrikkene og der er ikke noe skruer under selve brikkene. med lys innimellom sprekken så ser det ut som der er ett plastikkrør som kan ha en skrue inni seg i området det henger, men på utsiden så er der ikke noe slags skruehull. er det noen her på forumet som har skruet på bærbare maskiner før og kan gi meg noen hint eller tips om hvordan man på en sikker måte kan åpne denne maskinen uten å ødelegge noe? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 løft opp tastaturet, pleier å være skruer under dem også. hvis ikke kan det være at det er noen skruer under klilstremerkene på undersiden av pcen. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 humm.. jeg burde lære meg å søke litt rundt før jeg spør for jeg fant akkurat service manualen til denne maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå