brukerx Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ok, prøvde å starte en liknende tråd noen dager siden men responsen var ikke akkurat overveldende, så jeg prøver igjen;) Sett på noen maskiner og har i stor grad bestemt meg for FS. Problemet er valg av modell. Det eneste krevende den skal brukes til er filmer. 1. Amilo D8830 2. Amilo A7640 3. Amilo L7300 4.Pro V2000 1.)Spiller det stor rolle mtp. processor: intel vs. amd? 2.)Uansett hvilken jeg kjøper, oppgraderer jeg nok til 512 ram. hvilket firma anbefaler dere og hvor mye vil det koste? hvilken av overnevnte vil dere anbefale og hvorfor? håper på noen svar;) Lenke til kommentar
leo24 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Vil ikke anbefale D8830. Den bruker desktop prosessor og har en vifte som støyer konstant, men på den andre siden er den uhyre kjapp. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) 1. Amilo D8830 ER mitt valg av de du har satt opp pga best spec Endret 13. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
woid Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 har D8830, og den er jo veldig rask og slikt, relativt stor skjerm. men vifta bråker når den slår inn, og batteriet dør etter ca 3-6måneder. (skjedde på 3 D8830-maskiner) men hvis du bare skal bruke den på strøm, og evt en "flyttbar" og ikke bærbar maskin er det et greit valg. hm, ser at jeg har litt annen utgave, ,med 3.06ghz p4 HT, 80gb disk og 1gb ram. ram er noe som er kjekt å ha, disk er bare irriterende når den er stor og kræsjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå