turboduron Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Personvernerklæring for Windows Update Windows Update går inn for å ivareta personvernet for den enkelte. For å kunne gi deg en best mulig tilpasset liste over oppdateringer, må Windows Update hente inn en viss mengde konfigurasjonsinformasjon fra datamaskinen din. Denne informasjonen omfatter følgende: Versjonsnummer for operativsystem og produkt-ID Versjonsnummer for Internet Explorer Versjonsnumre for andre programmer Plug and Play-ID-numre for maskinvareenheter Produkt-IDen innhentes for å bekrefte at du kjører et eksemplar av Windows med gyldig lisens. Med gyldig lisens for ditt eksemplar av Windows er du sikret å motta løpende oppdateringer fra Windows Update. Windows Update henter ikke inn navn, adresse, e-postadresse eller andre typer informasjon som kan identifisere deg personlig. Konfigurasjonsinformasjonen som hentes inn, brukes bare i det tidsrommet du besøker siden, og blir ikke lagret. Lenke til kommentar
turboduron Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 win update har da aldri sjekket coden før? Så dette først i dag jeg da,men har ikke tatt update på et par uker heller da. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hvordan mener du at du skulle få en tilpasset Windows Update uten at MS sjekket hva du faktisk hadde innstallert? Lenke til kommentar
turboduron Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Ehhhh?? tror nok neppe seriekoden på mitt windowsprodukt er det som gjør at win-update finner ut om jeg har win-95 eller win-XP.. Er seriekoden som sjekkes her nå, for og se om du har ett lovlig kjøpt eller ett pirat-kopiert produkt.. Det er noe som dem har startet med nå nylig tror nå jeg.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Sorry, leste ikke alt :wink: Men ja, det er forandret. Hvis du kanskje har hørt om Windows XP Service Pack 1, så forhindrer den innstallering på XP-versjoner med "ugyldig" cd-key. At det blir integrert i Windows Update er vel heller ikke utenkelig. Er det kanskje et problem for deg? :razz: Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Vet ikke helt hvor aktuelt dette er, men poster det for det.. Kanskje du skal ta en titt på denne topicen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå