Cool Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Når jeg installerte system mechanic 5 pro, så fulgte kaspersky anti hack med. Og etter at det ble installert har ikke messenger funket. Den bare står der og prøver og logge på, men kommer ingen vei. Jeg har prøvd og sjekke at kaspersky har sperret messenger, men det har den ikke gjort, har også prøvd og slette kaspersky, men til ingen nytte. Noen som vet hva som er galt? eller som har hatt samme problem selv? Endret 13. januar 2005 av Cool Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Du skriver ingenting om at du har prøvd å installere nyeste versjon av MSN Messenger (7.0 BETA) på nytt. Prøv det! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Eller siste offisielle versjon, som du finner på messenger.msn.com om du har lyst til å bruke Beta-software er det opp til deg, du finner også en link til den på samme siden Lenke til kommentar
Cool Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har ikke prøvd 7.0 beta, men jeg har prøvd og reinstallere 6.2. Lenke til kommentar
Cool Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har nå prøvd 7.0 Beta, men den funka ikke. Lenke til kommentar
Cool Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Noen andre som har noen forslag? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 hmm... høres jo ut som et brannmur-problem, da nødløsning: http://webmessenger.msn.com Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (...) har også prøvd og slette kaspersky, men til ingen nytte. (...) Slettet eller avinstallert? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Sitter du bak et skolenettverk, bedrift-nettverk? Da kan det hende at skole/bedrift har sperret portene msn bruker. Har selv erfaring med dette problemer. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Sitter du bak et skolenettverk, bedrift-nettverk? Da kan det hende at skole/bedrift har sperret portene msn bruker. Har selv erfaring med dette problemer. Når jeg installerte system mechanic 5 pro, så fulgte kaspersky anti hack med. Og etter at det ble installert har ikke messenger funket. Skrev Cool. Tror du virkelig at problemet hans skyldes at han sitter bak et bedrift-/skolenettverk? Problemene kom etter at han installerte "System Mechanic 5 Pro". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå