Nicon Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei folks. Jeg er en student som er på utkikk etter en ultra portable maskin. Den må være så liten at jeg gidder å ta den med meg hver dag, og kraftig nok til å kunne kjøre Office og Powerpoint osv. Har sett litt på denne, men er det noen som har ca pris på denne ? : Finnes det andre gode merker på så små maskiner. Må ha wLan, blåtann og fullt tastatur, ellers så er jeg ikke så kresen.. Håper på tilbake melding.. Mvh. Nicon Lenke til kommentar
Locinho Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvor liten må den være? Du har jo alltid ibook og powerbook...Den vaioen du har bilde av er ikke av de billigste du kan få tak i av ultraportable...Har du en maksgrense på 12" for eksempel? Mange forelesere på gløshaugen bruker powerbook eller ibook for presentasjoner osv... Mvh Locinho Lenke til kommentar
Locinho Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har vært en del tråder om dette før, blant annet DENNE. Ellers kan du søke litt på forumet...finner sikkert mye bra! Lykke til! Mvh Locinho Lenke til kommentar
carwash Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Orker ikke å finne noen lenker akkurat nå, men kan tipse om noen modeller.. IBM Best. Så litt bedre. Modellene du vil ha heter X31 og/eller X40. (1,3kilo) Asus M5 eller S5 serien. Fine maskiner som er ganske billige og små. Tåler ikke så mye som ibm, men er penere (synes jeg). Har selv en S5 Toshiba Gode maskiner, fiiiin og liten. Du vil ha en portege M100 tror jeg modellen heter. (1,1 kilo, svæært tynn) Simen Lenke til kommentar
martbo Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Vil anbefale iBook eller Powerbook som nevnt over. 12" er utrolig portabelt og spesielt powerbookens tynne ytre gjør den enkel å ta med seg uansett hvor man skal. Apple's hjemmeside Lenke til kommentar
clown Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Vil anbefale iBook eller Powerbook som nevnt over. 12" er utrolig portabelt og spesielt powerbookens tynne ytre gjør den enkel å ta med seg uansett hvor man skal.Apple's hjemmeside Jeg mener Applene er litt for tunge.... Lenke til kommentar
Nicon Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Hei Dere. Har egentlig ikke no pris max grense her, bare maskinen er liten nok! Noen som har hørt om denne: Sony Vaio VGNT1XP/L.CEZ ? (Funker ikke linke til sony sin side.) Sony En såå liten maskin er det jeg er på utkikk etter.. Mvh. Nicon Lenke til kommentar
ferik Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Zepto har også komme med en ny liten sak Znote SL120... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Fujitsu Siemens P7010 Har kommet godt ut i test hos dinside.no Dette er en ultraportabel med 10" widescreen skjerm, 1,1GHz Pentium M, DVD-ROM /CD Brenner, 60GB harddisk, osv. Altså en maskin som "har alt" Pris: 19500,- kr Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Zepto har også komme med en ny liten sak Znote SL120... Enig. Lekker sak på 1.08 kg! Den er iallefall snill med ryggen fra/til skole. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Dersom pris ikke er vesentlig, er IBM X40 sansynligvis det beste valget. Utrolig stabile og holdbare maskiner.. Er du ute etter litt høyere ytelse, kan ASUS S5 være et veldig godt kjøp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå