sablabra Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei!Før jeg død vil jeg se min mor bli frisk for kreft! Se min far lide kraftig og DØ!! Hilsen en gutt som er GLAD i moren sin og HATER faren sin!!!!!! Stått opp på feil fot i dag eller ? Eller hva?? Høres ganske sykt ut å ønske å se sin far lide og dø :!: .... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 ha testet godsakene og kanskje bli en god far Ikke prøv på å oppnå målene samtidig, da. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 godsakene håper jeg å teste på gamlehjemmet hvis denne institusjonen finnes i framtiden og hvis jeg blir gammel nok Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 - Jeg skal reise til USA, rettere sagt New York, hvor jeg skal besøke Ground Zero hvor tvillingtårnene en gang stod. Good one, samme her. Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ting jeg skal gjøre: - Forby all rap, r&b, hiphop, trance, dance, techno, tyggispop, ect. ved lov. Samt henrette samtlige utøvere av disse bestialske formene for øretortur. - Surfe Teahupoo, Jaws og Maverick - Avskaffe enten Kongehuset eller Mette-Marit (helst begge deler) - Drikke ekte absinth - Ha lært en hver fjott som noengang har levd at Britney Spears IKKE har orginalversjonen av "I love Rock and Roll" - Vært på minst en "Last Night of the Proms" - Finne en jente som jeg vil være sammen med til den dagen jeg dør - Ha vært i verdensrommet - Tjene en formue på børspekulasjon - Få minst B på bachlor'en min - Gjort et ærlig forsøk på å drikke en russer under bordet - Drepe en voldtektsmann med bare nevene (samt en voldsmann) - Fjerne all organisert kriminalitet fra Norge - Innføre kollektiv straff for gjengmedlemmer - Sjekke opp en jente "Top Gun Style" (synge You've Lost That Loving Feeling ) - Våkne opp uten å vite hvor jeg er Hmmm... sikkert en haug annet også.. men det jeg kommer på i farten... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Haha, snasen liste! Kan jeg være med? Bortsett fra det med øretortur. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) - Drepe en voldtektsmann med bare nevene (samt en voldsmann) Så du skal altså drepe en voldtektsmann med vold(nevne dine) for å så drepe deg selv? Endret 6. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Begå selvmord kun med nevene. Det blir nok kult! Lenke til kommentar
athlon 3000+ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei!Før jeg død vil jeg se min mor bli frisk for kreft! Se min far lide kraftig og DØ!! Hilsen en gutt som er GLAD i moren sin og HATER faren sin!!!!!! Stått opp på feil fot i dag eller ? Eller hva?? Høres ganske sykt ut å ønske å se sin far lide og dø :!: .... Hei! Nei faktisk har jeg stått opp med riktig fot! er glad jeg Men jeg har aldrid likt min far så det er den saken. Du hadde sikkert tenkt det samme hvis du hadde vist MVH René Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 være med i en sniper-elite under 2. verdenskrig (engelske så klart)/fallskjermjeger under 2. verdenskrig. selfølgelig med garanti at jeg ikke blir truffet/skadet/drept finne meg en jente jeg vil leve livet ut med Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 - Reise tilbake i tid å få opplevd forskjellige episoder under den andre verdenskrig, uten å bli skadet eller dødd -. funnet en deilig jente og slått meg til roe med barn osv. -. Skamslått en del personer - Raponere et kjøpesenter... kvadrat - hoppet fra preikestolen - lært å fly - Moddet et pc kabinett drit kult eller laget et selv Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Bli eit veldigt stort gjeldsoffer (lån), få dame, digg hus, båt, bil og cross. Røyke hasj på slutten av livet Lenke til kommentar
athlon 3000+ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vel ville prøvd: Hasj (done) Amfetamin (done) Kokain Ecstasy Heroin Til slutt ville jeg ha vært med på Battle Royale Hasj (done) Amfetamin (done) Kokain (done) (jaja gikk i alle fall for hun ) Ecstasy (done) (siste gang) Heroin (aldrid) Lenke til kommentar
athlon 3000+ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kall meg gjerne litt syk, men hvis det kunne garanteres 101% HELT sikkert at jeg ikke ville få varige men av det, ikke nerveskade elns, så lurer jeg egentlig fælt på hvordan det føles å bli skutt... f.eks. i låret elns... men det er ikke noe jeg "må" gjøre.. skulle gjerne like å fly en ww2 jager...eller en nymotens da... helst en russisk (ikke såå usannsylig heller det ) Jeg vet hvordan er ogbli skutt, ike tenk tanken jeg er skutt i brystet og det gjør noe så inn for J^^^ vondt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 jage unger vekk fra plenen min når jeg blir gammel, dette gleder jeg meg til! Slenger meg på den jeg Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 hehe, jeg tenkte at Jeg skal bli slått av mitt eget barnebarn i håndbak før jeg dør Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Gleder meg til jeg blir pensjonist. Da skal jeg gå på diverse storsentere, spise bløtkake, og se på de meget sexye 80åringene. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Oppleve Autobahn i 250 km/t +++ Med ducati Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 quote Austin Powers: "Have sex with two sexy identical chinese twins" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå