EinarEriksen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kommer på enkelte ting jeg i en lengre tidsperiode har hatt lyst å oppnå, og etter hvert klart: - Hoppe langt med en snøscooter [Done] (overkant av 15 lange skritt. Sier meg fornøyd med det.) - Kjøre i over 180 km/t med en bra snøscooter [Done] - Kjøre i over 200 km/t med en hvilkensomhelst bil [Done] Og en ting jeg skal gjøre hvis jeg lever i ett år til eller to: - Fly et småfly. Deretter gjerne fly noe mer. Pilotutdanning er da egentlig planen. Ellers vil jeg eie mye. Hus, hytte, bil, ATV, snøscooter, småfly osv. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ta løst med ei stor slegge på en veldig veldig dyr bil. Yppa til bråk og gitt en fyr skappelig med juling. (dette gjelder kun en slik oppblåst type som er kvalm og tafser på alt og alle uten pikk) Litt essensielt og gå seirande utav slåsskampen i tillegg Og siden eg er gutt må eg jo også nesten sei "threesome" Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 det må vere å Hoppe i fallskjerm, hoppe strekk og skjøer formael 1 bil Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 gi en klem til bill clinton Lenke til kommentar
athlon 3000+ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei! Før jeg død vil jeg se min mor bli frisk for kreft! Se min far lide kraftig og DØ!! Hilsen en gutt som er GLAD i moren sin og HATER faren sin!!!!!! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg fant ut for noen dager siden at jeg må kjøre gravemaskin en gang før jeg dør. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Tja... Bli sykt god på fotografi og bli anerkjent fotograf.. (det er lov å drømme! ) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Før jeg dør skal jeg: - kjøre Ferrari/Lamborgini på "das Autobahn" in Deutschland. - Jeg skal se Manchester live på "Old Trafford" aka "The Theatre of Dreams". - Jeg skal reise til USA, rettere sagt New York, hvor jeg skal besøke Ground Zero hvor tvillingtårnene en gang stod. - Jeg skal ha en weekend i Las Vegas hvor jeg skal sløse penger på luksus hotel, drikke og gambling Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hvis jeg visste at jeg skulle dø f. eks om en uke så ville jeg be til Gud om nåde for alt jeg hadde gjort. det tror jeg de fleste hadde kanskje gjort...Ingen hadde vel gått å kjøpt seg en hore eller no. Søppel Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg fant ut for noen dager siden at jeg må kjøre gravemaskin en gang før jeg dør. Done Lenke til kommentar
athlon 3000+ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg fant ut for noen dager siden at jeg må kjøre gravemaskin en gang før jeg dør. Done Hei! Gravemaskin er fett! kan andbefales Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Hoppe i fallskjerm, hoppe basehopp fra Radisson SAS-hotellet i Oslo og sist men ikke minst, løpe naken rundt på Karl Johan mens jeg roper "Moskva-Marit er digg!". Endret 5. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 hoppe på et digert hopp på ski (alpint). har allerede tatt ett på 8-10 meter, et som muligens ikke er beregnet til å hoppe på. Jobbe med noe jeg liker så godt at jeg gleder meg til jobben hver dag. (er godt på vei, gleder meg til skolen hver dag, av og til hvertfall.) Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 - Fly et Jagerfly - Dykke - Kjøre en Lamborgini Diablo på Autobanen i tyskland. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Tekst Endret 12. september 2016 av Cerb89 Lenke til kommentar
Odden Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 1. ta de resterendes 4 hoppene slik at jeg har tatt alle de 5 høyeste bru-strikkhoppene i verden. Tok Victoria Falls Bungee den 30 desember 2004, 111 meter (4 høyest i verden) 2. fallskjerm 3. bli far Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 ha testet godsakene og kanskje bli en god far Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Tja... den dagen jeg blir pensjonist i hvert fall, så skal jeg ha tjent opp en formue , og da skal jeg kjøpe meg den verste bilen på markedet, dra til et land "uten" politi, og grisekjøre helt vilt... Synes det høres moro ut jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå