Keylar Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 et par ting med nabo jenta Lenke til kommentar
hainz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vel ville prøvd: Hasj (done) Amfetamin (done) Kokain Ecstasy Heroin Til slutt ville jeg ha vært med på Battle Royale Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) http://www.vg.no' target='_blank'> Endret 30. august 2007 av ingveh Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 fått J.Lo i sengen og gjort unevnelige ting som sarte ører ikke tåler å høre Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 jeg må kjøre en såkalt supersportsbil, ala lamborghini diablo. ha sex (lol). flytte ut.... bo et år i italia eller malaysia. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 1. Løpe ut på banen under en viktig fotballkamp, ta ballen og drible alle sammen, for deretter å score! Til slutt må man selvsagt løpe fra vaktene til de ikke gidder mer. Deretter ta og rive ned shortsen til alle spillerne. JÆVLIG provoserende, men så ufattelig gøy! 2. Skyte softgun på folk in public! Dvs. løpe rundt i byen. 3. Knuse alle vinduer man kommer over! 4. Slå til en helvetes irriterende kar som bor like ved meg. 5. Rane så mange bakevarer jeg vil fra 7-11. 6. Kaste vannballonger på lærerne. That's about it for min del. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Krysset Canada om sommeren. Telttur med primus. Endret 3. februar 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Svømme over atlanteren. Endret 4. februar 2005 av Mortifer Lenke til kommentar
FM Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Svømme over atlanteren. Joda, lykke til Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Krysset Canada om sommeren. Telttur med primus. MYGG! Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 jada, svømme over atlantern er jeg med på hehe, kan jo bli morro å se noen gjøre det, tenk om han blir slukt av en hai ellernoe Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) 1. Kjøre en Caterham Superseven. 2. Klare 200 i benk. 3. Kjøre i over 200 km/t. 4. Søke om førtidspensjon. 5. Bli gjeldfri. 6. Lese alle bøkene i Dune-serien. 7. Lage ferdig et PC-spill 8. Bli sammen med en fin jente. 9. Ødelegge Ladaen til en lærer jeg hadde før. Endret 4. februar 2005 av superseven Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Tja, å smadre lærerens gamle toyota hiace ligger høyt oppe på lista... Det å gå amok med softgun på et kjøpesenter er også en ''må gjøre ting''.... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 1. Heliboarding i Alaska. 2. Eie en Audi UrQuattro. 3. Kjøre Amerika på tvers. 4. Besøke minst fem skisentre i Canada (på en tur). Hmm, er vel noe mer og som jeg ikke kommer på akkurat nå... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 "Drikke" ett glass vann med spisepinner. Det er vel alt. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Være på et kjøpesenter helt alene, gå i alle butikkene jeg vil og ta det jeg vil ha. Lage mitt eget kabinett. Få utløp for raseriet mitt i et hus fullt av glass og andre ting som blir ødelagt om man slår det med balltre. Ha sex. Sette kopimaskinen på skolens kontor til å kopiere 1000 eksemplarer av ett A4 ark. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kjøpe en Ford Mustang mach 1 eller en Shelby GT500 Super snake. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 1. Spille igjennom hele halflife 2 2. Kjøre en lamborghini gallardo 3. Høre igjennom hele Echoes av pink floyd 4. Hoppet i fallsjerm 5. Dykket i australia Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg _skal_ ut i verdensrommet før jeg dør. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kall meg gjerne litt syk, men hvis det kunne garanteres 101% HELT sikkert at jeg ikke ville få varige men av det, ikke nerveskade elns, så lurer jeg egentlig fælt på hvordan det føles å bli skutt... f.eks. i låret elns... men det er ikke noe jeg "må" gjøre.. skulle gjerne like å fly en ww2 jager...eller en nymotens da... helst en russisk (ikke såå usannsylig heller det ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå