peet-79 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Grisekjøre og totalødelegge min nissan cherry :!: Eg har allerede grisekjørt og totalt ødelagt en cherry 1,5 gl lol d var gør tilslutt satte vi fyr på den. Bilopphuggeren var ikke serligt fornøyd da vi leverte den inn. Eg vill kjøre en koeningsegg før eg dør. Peet Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 St1ans "før døden liste" :: *hoppe i strikk *utgi meg for å være noen av høy rang, bare for å lage faenskap *kjøpe dyr bil med sjekk, og så la sjekken "bounce" mens jeg kjører den i stykker *så ta mitt eget liv, helst som gammel, gammel mann, før de rekker å kreve penger av meg Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ikke lett det der.... -Fallskjerm-hopp (til sommeren :woot ) -Gjøre en gammel bil radiostyrt, og skamkjøre den noe jævlig -Bygge ett helikopter (ekte!) -Og smasje helikopteret når eg e gammel og slitt ) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) ;p Endret 10. oktober 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Dele musikken min med flere hundretusener i en fantastisk konsert. Og besøke en annen planet og være der helt alene til jeg dør. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Og besøke en annen planet og være der helt alene til jeg dør.Og besøke en annen planet og være der helt alene til jeg dør. Det hørtes veldig kjedelig ut, helt alene Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Og besøke en annen planet og være der helt alene til jeg dør.Og besøke en annen planet og være der helt alene til jeg dør. Det hørtes veldig kjedelig ut, helt alene Fredfylt da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 * Skrive minst èn bestselgende roman * Gi ut tidenes plate som gitarist i eget band * Kaste masser av stein i et ekte glasshus * Spille poker med Jesus * Skape verdensfred blablabla (yeah right) Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 dø rasende.... og plage alle vennene mine som ett spøkelse.. skremme de mens de onanerer. ha svart langt hår med kritt hvit hud og psycho øyne. lage rare lyder mens jeg dukker opp. og de lurer på hva som skjer. løpe på alle fire på ryggen. ahh =) hadde vært gøy å gjort alt det der. Lenke til kommentar
Fr3drik Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) dø rasende.... og plage alle vennene mine som ett spøkelse.. skremme de mens de onanerer. ha svart langt hår med kritt hvit hud og psycho øyne. lage rare lyder mens jeg dukker opp. og de lurer på hva som skjer. løpe på alle fire på ryggen. ahh =) hadde vært gøy å gjort alt det der. syk, sykere, sykest ? Endret 19. januar 2005 av Fr3drik Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 dø rasende.... og plage alle vennene mine som ett spøkelse.. skremme de mens de onanerer. ha svart langt hår med kritt hvit hud og psycho øyne. lage rare lyder mens jeg dukker opp. og de lurer på hva som skjer. løpe på alle fire på ryggen. ahh =) hadde vært gøy å gjort alt det der. Sett litt for mye på The Grudge? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Min lille personlige liste : *Sørge for å ha gjort damen gravid 2-3 ganger. *Fått level 999 i alle guilds i demise med mushpot human... *Fjernet en viss statminister som også er prest fra denne jord. *Lære Kame - Hame -Ha (til bruk ovenfor). *Formatere windows xp. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hadde vært digg å smadret en Toyota. Den var ikke dum. Go for it! HAHA :!: det klarer du ikke!! Toyota tåler alt og er best...selv om jeg kjører volvo off,off ny bil snart Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Spise meg fordervet på kjøttkaker, rane en bank og styrte et fly. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 *Fjernet en viss statminister som også er prest fra denne jord. go for it. Min liste: *Hoppe i strik. *kjøre fly *Totoal vrake en bil eller to med slegge *sørge for at Malvado holder det han lovet. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hmm, faen det er mye , men her er noe: * Stå på wakeboard fra Molde til Sekken å tilbake:P (tar 45min 1 vei med ferge som gjør rundt 13knop:P) * Gjøre førstegangstjenesten i den norske Hær. * Ligge med en japansk jente * Lage en piece på politistasjonen * Kjøre fly (styre selv osv) Sist å ikke minst: Ta over norge!!! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hehe mye ønsker som går opp-igjen her ja, men det er en viss fare for at mine er ganske like glasshuset har jeg allerede gjort.. done vrake biler.. fire smadret frivillig, to ufrivillige og brent en bil ufrivillig.. done den radiostyrte ekte bilen hørest morsom ut, jeg og vil prøve.. reise til usa, kjøpe meg en fet cadillac cab, pimpe og pusse opp bilen for å så bruke ett år på å kjøre fra øst til vest-kysten. fly helikopter. drømmen er ett lynx helikopter, verdens raskeste heli. lære meg språket japansk og finne meg ei lekker japansk snelle og få unger med henne.. .. ..definitivt! fly ett romskip, gå på månen og kjøre månebuggy. kappkjøre noen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vel, om jeg mot all forventning skulle overleve 20årsdagen min og leve til jeg er gammel og grå, satser jeg på å få Reise til Påskeøya Reise med den originale Orientekspressen Besøke Praha Røyke marihuana LOVLIG i Norge Kjøpe Red Bull og kinaputter LOVLIG i Norge:P Ha verdens største samling av Coca Cola-gorker Bli gift og etablert Bli pappa Få et stereoanlegg i millionklassen (TV/projektor IKKE inkludert) Få 1.000000 MP3'er Skifte navn til Markus Valentin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå