:---{D Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 ... men ellers er jeg ganske så klar for livet etter døden. Og det er du sikker på at fins? (Er litt lei i dag..) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 jage unger vekk fra plenen min når jeg blir gammel, dette gleder jeg meg til! Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Ja, pensjonisttilværelsen gleder vi oss til, dere! Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Før jeg dør må jeg husk på å leve livet først... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Før jeg dør skal jeg skamslå Dasset. Fordi han har nesten samme nick som meg, men mye styggere! Har mye jeg skulle gjort før jeg dør jeg, men nesten ingenting er tilpass å dele her. (Fordi jeg ikke vil at en viss lillebror skal lese det) Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Oppleve Autobahn i 250 km/t +++ hvorfor ikke i norge? Har gjort det, og blir ikke helt det samme å holde det i 5 sekunder som i en time.... Vet ikke helt hva som lokker med det, men noe er det Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) NR1: Si opp den j*vla DRITTJOBBEN jeg har idag , personlig oppsøke samtlige idiotkunder som jeg hver dag må slite med og KNUSE kneskåler og andre ting! NR 2: Få et større akavrium en det jeg har idag. NR 3: Få en jobb jeg liker og tjener bra i. Endret 15. januar 2005 av mad_man@work Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har gjort det, og blir ikke helt det samme å holde det i 5 sekunder som i en time.... Vet ikke helt hva som lokker med det, men noe er det Høy hastighet er gøy enten det er snakk om bil, båt eller Berg- og dalbane. Men man skal nok ha litt trening for å holde 250 km/t over lang tid. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Kysse en afrikaner med store lepper. Alltid lurt på hvordan det er. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Kysse en afrikaner med store lepper. Alltid lurt på hvordan det er. :!: jeg tror jeg har sovet litt lite og har bakrus, men det er det mest geniale jeg har lest på lenge :!: Jeg vil vel fange et pigsvin før jeg dør, skal vel kalle han roy. Hvis jeg finner en hunn så kaller jeg henne også roy. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Si "Must the force be with you. Always" til barnebarnet mitt. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Høy hastighet er gøy enten det er snakk om bil, båt eller Berg- og dalbane. Men man skal nok ha litt trening for å holde 250 km/t over lang tid. Joda, eller forlate verden i et adrenalin-rush med et bredt glis Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Være med stormjegerne i USA i en måneds tid (Faktisk en av mine største drømmer) Fikk en idé: være med i sniper-enheten i en eller annen militærdivisjon og snipe ned kriminelle/enemies. *fun* Du har spilt for mye counter strike Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Grisekjøre og totalødelegge min nissan cherry :!: Lenke til kommentar
little angel Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hmm har altid hatt et ønske om og klare å sovne stående jeg... seriøst alså, det hadde bare vært så proft!! (selv om det er en vis fare for at jeg faller og dør da ) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har sinnsykt lyst til å prøve paragliding eller fallskjrmhopp sammen med en instruktør. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 få modda, overklokka og vannkjølt datan min (forresten så tror jeg aldri det blir noe av ) Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Være med stormjegerne i USA i en måneds tid (Faktisk en av mine største drømmer) Fikk en idé: være med i sniper-enheten i en eller annen militærdivisjon og snipe ned kriminelle/enemies. *fun* Du har spilt for mye counter strike Du har et poeng der Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Fly med et F 16 Jagerfly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå