joda_321 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har lurt litt på om folk har forskjellige lister her? min: 1. Hoppe i fallskjerm 2. Hoppe i verdens høyeste strikkhopp 3. Slå ned noen idioter på byn en lørdagskveld 4. Do it like Austin Powers. oppdateres.... PS! de ligger ikke etter hvilket ønske som er høyest. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Fallskjerm Strikkhopp Fiske svææær fisk utenfor Floridakysten Være med stormjegerne (ja, altså de som jakter på brutalt uvær) i USA i en måneds tid (Faktisk en av mine største drømmer) Endret 13. januar 2005 av PSION Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Være med stormjegerne i USA i en måneds tid (Faktisk en av mine største drømmer) Fikk en idé: være med i sniper-enheten i en eller annen militærdivisjon og snipe ned kriminelle/enemies. *fun* Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Skyte deg i kneskålene,albuene,skuldrene og anklene. La deg lide lenge. Kappe av beina etter hvert å lage kjøttkaker. Invitere Bondevik på middag og servere deg til han. Desserten blir ala Hannibal, med din stekte hjernemasse. Ha en fortsatt hyggelig dag Noen som våkna på feil side av feil seng med feil bein i dag? Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Har lurt litt på om folk har forskjellige lister her? min: 1. Hoppe i fallskjerm 2. Hoppe i verdens høyeste strikkhopp 3. Slå ned noen idioter på byn en lørdagskveld 4. Do it like Austin Powers. oppdateres.... PS! de ligger ikke etter hvilket ønske som er høyest. Skyte deg i kneskålene,albuene,skuldrene og anklene. La deg lide lenge. Kappe av beina etter hvert å lage kjøttkaker. Invitere Bondevik på middag og servere deg til han. Desserten blir ala Hannibal, med din stekte hjernemasse. Ha en fortsatt hyggelig dag For sent.. btw: De sa jeg smakte kylling Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hoppe i strikk Hoppe i fallskjerm Kjøre formel-1 Henge i en arm utfor preikestolen Ta mageplask fra 10 meteren Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hardkjøre fransklæreren min (hva sa du den muntlige franskkarakteren ble?) Se en haug med gode filmer Lage én film som folk liker Lage én film som folk hater Gifte meg og få 11 unger Spille et instrument/synge foran et stort publikum Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Slettet innlegg som var vel over kanten. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hadde vært digg å smadret en Toyota. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Skaffe seg en dame som du vil bo med resten av lived Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Hadde vært digg å smadret en Toyota. Den var ikke dum. Go for it! Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Oppleve Autobahn i 250 km/t +++ Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hoppe fallskjerm, flytte til USA\Tyskland, komme seg bort fra Norge osv.. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 skal ha meg en cross sykkel før jeg dør! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det du bare MÅ gjøre før du dør? Leve. Så filosofisk, ikkzant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå