Gå til innhold

Posten er så ubrukelig


co2

Anbefalte innlegg

Når jeg bestiller vanligvis så er leveringstiden på ca 2-4 dager, men det irriterer meg så grenseløst at de ikke sender på Søndager, eller som nå. At det bare lar pakken ligge i et døgn før de sender etter å ha fått den. Norge er jo et knøttelann, men det tar ei uke å få sendt en liten pakke!

 

 

*trøtt å sur :hrm: *

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norge er ikke akkurat et knøttland når det kommer til komunikasjon.

 

Posten velger som oftest billigste vei for de pakkene som kalles servicepakker til privatpersoner. Dvs jernbane eller bil og med den dårlige jernbaneutbyggingen og veiutbyggingen her i landet sier det seg selv at det tar tid.

Lenke til kommentar
Mens vi er inne på akkurat dette. Bestillte en CD fra CDon.com 1. januar som jeg ennå ikke har mottatt. Vet ikke om jeg skal skylde på Posten Norge eller CDon.

cdon.com har vel et pakkenummer på pakken de har sendtdeg.. så er vel enklest å kontakte dem for å få dette.. for så å kontakte posten for å spore pakken

Lenke til kommentar
Pakker vil enkelte ganger ikke vises som innleveringsregistrert hos posten selv om den har status som effektuert. Dette kan enten skyldes at Posten ikke har scannet pakken enda eller at den først blir hentet dagen etter. Vi ber om at dere ikke mailer og etterlyser pakken hos oss før etter 2 virkedager da det kan ta såpass tid innen den dukker opp i postens sporingssystem.

 

*klappe for meg selv* :roll:

Endret av co2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...