melli123 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg fikk plutselig lyst til å lage noe med retro look... noen som har noen siden til inspirasjon, eller tutorials for hvordan man kan få dette til? PS: Jeg skal ikke stjele ideer, og lage helt likt, men få inspirasjon...ikke glem det. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 ja, der har du finni fram noen fonter ja...tøft. Men det finnes ikke noen sider for tutorials til retro bilder ect.? Jeg har googla litt, men finner svært lite... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hehe, husker jeg begynte på en retro-banner. Ble aldri noe av. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Synes retro er vanskelig. Tror det kan bli bra med noe «vektorversjoner» av gamle pinupdamer, muligens. Sett deg ned og tenk - hva særpreget trykksaker i den perioden du tenker å imitere? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hjemmesidedesign eller bilder som flodhest viste? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hjemmesidedesign eller bilder som flodhest viste? Siden det er postet her, så regner jeg med det er nettsider det gjelder. Det flodhest posta, var et bilde av en header (eller var det banner som han skriver, som er noe helt annet?) til en nettside. Lenke til kommentar
neb Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 har noen ganske tøffe retro-sider på csszengarden.com.. husker ikke navn, men bare se igjennom.. bra inspirasjons kilde! Lenke til kommentar
lugah Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Eksos Sin Side Endret 14. januar 2005 av lugah Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Tanken var egentlig bare å lage et eller annet i retro stil. bakgrunn hadde vært morsomt. Siden jeg ikke var helt sikker på hvordan man skulle lage slikt, tenkte jeg at hw forumet var en start hvor jeg kunne spørre. Kanskje feil sted å poste, men tenkte egentlig ikke over det. Finnes det et annet sted hvor denne posten hadde passet bedre? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Da flyttes den til Visuell Kreativitet. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Ingen som har noen eksempler på retro stil, eller noen tutorials for å få bilder man tar til å se litt retro ut? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Desaturate, og gje bileta fargestikk. Så er du på vei. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 oki, kan jo prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå