t39 Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Snakka med en butikk som kunne flashpointe(oppgradere) min Ericsson t39 her en dag. De sa at man kunne ikke garantere att kontakt listen med navn og nr blir stående på tlf.Att alt blir slettet! jeg har 275 nr lagra+ en masse e mail adresser. på tlf så er ikke så itersert i det..Tlf min er blitt treig og henger seg opp.. slår seg av når jeg skriver sms.. ord boken (T9)klarer ikke å lære nye ord,og sletter gamle lagra ord..På butikken sa dem att jeg måtte kjøpe datakabel. koster 400 kr for en uorginal..får å gjøre en sikkerhets kopi på data maskin.med den tilhørende programmet på cd som var med tlf.har ikke pc og er eller ikke så gira på legge inn programmer for gjøre en sikkerhets kopi av dette..og betale 400 kr for en kabel jeg kommer til å bruke en gang!!Bruker min tlf til å ringe med,sms og vekker klokke!!!! Noen som kan hjelpe meg med dette?vet om noen hyggelige butikker som kan evt ta en sikkerhets kopi før de flasher tlf? Lenke til kommentar
SAA Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Du må nok kjøpe deg kabel og programvare dersom du ikke kjenner noen som kan låne deg det. Du får kabel og programvare til 349,- hos Leins http://leins.no/webshop/ Det er mulig Clas Ohlson og Mobilsentrum også har noen billige uorginale kabler. [ Denne Melding var redigert av: SAA på 2002-06-12 22:53 ] Lenke til kommentar
t39 Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Takk for svaret! men den cden jeg fikk med tlf.. er det program vare på den? til å ta sikkerhets kopi? eller må jeg bruke den som er med data kabelen? Hilsen simen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå