trane27 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har lest en del tester av : EPoX EP-9NDA3+ Hovedkort for S939 nForce3 250Ultra uten å finne no negativt av betydning , blir derfor veldig fristet til å handle , men lurer på om det er noen her som har dette kortet og om alle er like begeistret? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Vet ikke hvor relevant denne posten av meg er, men jeg har EpoX EP-8KDA3+ på nForce3 250GB for socket 754. Er storfornøyd! Har aldri hadt noe problemer. Eneste jeg kan sette fingeren på er at kortet mitt ikke har FireWire, men jeg har ingen FireWire duppeditter, så da er det jo like greit. Vil tro det EP-9NDA3+ burde gjøre deg glad og fornøyd. Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 http://forums.pcper.com/forumdisplay.php?f=9 ^Bare legge til link til et stort engelsk forum for brukere av Epox hovudkort hvor du sikkert vil finne mye nyttig informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå