Gå til innhold

Hjelp til kjøp av gaming pc

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt og kjøpe meg gaming pc slik ser oppsettet mitt ut til nå:

Intel pentium 4 550 3,4 ghz s775

MSI 925xe neo platinum 54g hovedkort

Seagate barracuda 7200.7 200 GB S-ATA 8 MB cache 7200 rpm

Sapphire Radeon X850XT 256MB GDDR3 PCi Express

Kingston DDR2 Hyperx PC5400 1024 MB

Sony DVD brenner DWD22A10 IDE

Sony DVD spiller IDE

Thermaltake Lanmoto VA1000UWA

Thermaltake Silent strømforsyning 480W

Dette er fØrste gang jeg bygger pc så jeg er litt grønn :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er visst fast bestemt for intel, kan ikke noe få deg til å ombestemme deg? I alle postene du har posta har omtrent alle vært imot ddr2 og intel til gaming, bare fordi de anbefaler noe er at de ikke gidder å krangle med deg, selv om de fleste sa at amd var en del bedre til gaming så ville du ha intel, forstår deg ikke, siste gang jeg prøver å få ut den onde onden i deg! :!:

Har satt sammen dette. opsettet, det er da mye billigere enn ditt, jeg tror ikke det er bedre, men jeg tror jeg tør si at dette gir mye mer pris/ytelse. Hvis du "tør" å klokke er ikke forskjellen mellom 3500+ og 3000+ stor, da tjener du omtrent en tusenlapp, da ville jeg også kansje kjøpt et bedre ram. Vet du har lyst på eizo flexscan l550, men tror denne skal være bedre. Tastatur/mus og kabinett/psu har jeg ikke satt opp, pga at det må du nesten velge selv, men vil anbefale dette kabinettet(den sorte er bedre, rett under på inkommende menyen) og denne psu'en.

edit: Mvh Anwar(så du ikke begynner å lure)

edit2: Angående ram ville jeg tatt disse brikkene. Men seriøst, skal du ikke klokke, trenger du ikke emr enn de value greiene, de er bra nok, det er merkevare og! :p

Endret av hba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...