GoBu Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 skrur på dataen, og det kommer en pipelyd! skjermen kommer ikke på, å jeg tenker det må vær skjermkortet. tar det ut, å setter i det gamle, å jammem, det funker. hva kan dette komme av. er et sapphire 9800pro. dette går vel på garantien?? hvor lang er den?? Lenke til kommentar
snowjogg Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Akkurat samme problem, skjedde idag etter jeg monterte ny zalman kjøling på kortet. Er kortet helt dødt? virker ikke i noen maskiner... og om det er dødt, hvordan fungerer garantien om jeg har flasha det til xt? Er d dødt kan vel ikke de se det eller?? Lenke til kommentar
snowjogg Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jaja.. samma faen får det være! Bestilte just et nytt PowerColor x800xt kort og ATI silencer 4 fra Netshop! Må bare handle mens en er forbanna, svir ikke sånn på pungen da! Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 har ikke økonomien på min side, så jeg håper å få nytt på garantien:) Lenke til kommentar
GunZozz Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 i kjøpslåven står det at du har 5 års garanti. om det står 1 år for eksempel så haar det ikke noe å si. kjøpslåven hever seg over all garanti som ikke er 5 år. Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Skjermkortet skal være tilkoblet med strøm (molex kontakt), så en mulig løsning er at strømforsyningen er for svak.. Lenke til kommentar
bassen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Kun for å være litt pirkete, så heter det reklamasjonsrett og ikke garanti, som man er sikret gjennom kjøpsloven. Det er ganske stor forskjell på garanti og reklamasjonsrett. Garanti er en lovnad fra produsent eller selger innenfor en begrenset tidsperiode, som kostnadsfritt dekker feil og/eller mangler innenfor garantitiden. Reklamasjonsrett er du sikret gjennom kjøpsloven. Den omhandler en vares kvalitet, egenskaper og holdbarhet som tilsvarende ting i samme prisklasse. Det er opp til selger å avgjøre hva som er eventuell feil med produktet. jeg vil understreke at reklamasjonsretten ikke gjelder dersom feil eller mangel skyldes uriktig bruk eller unormal slitasje (les: f.eks. modding). Lenke til kommentar
framoeng Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) i kjøpslåven står det at du har 5 års garanti. om det står 1 år for eksempel så haar det ikke noe å si. kjøpslåven hever seg over all garanti som ikke er 5 år. 3495227[/snapback] Dette er ikke riktig. For det første har du ikke 5 års gatanti, men 5 års reklamasjonsrett (to forskjellige ting). Du har kun 5 års reklamasjonsrett hvis produktet er ment å ha en levetid lenger enn 5 år. For det tredje skrives det lov (ikke låv). Ser ikke bra ut. Endret 2. februar 2007 av framoeng Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 "For det tredje skrives det lov (ikke låv). Ser ikke bra ut." Dette fra en som skriver dette: "gatanti" Ikke rett på andre før du har sett på deg selv. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Å herregud da folkens, se på datoer før dere poster. Denne tråden er jo 2 år gammel Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Sålenge tråden ikke er stengt er det lov å skrive her. Om det kommer fram noe matnyttig er en annen sak (det gjelder forøvrig mange andre tråder også, f.eks. G80/R600-tråden ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå