oaasheim Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Heisann sveisann! Kunne trengt litt kritikk på oaaBlog! Er klar over meny-feilen i IE, som så snart som mogleg skal bli fiksa. Emnetittel redigert. "Kritikk oaaBlog =)" er en omgåelse av tre-ords-regelen. Det skal vel ikke så veldig mye til for å få utnyttet de 40 tegnene til rådighet bedre neste gang? Moderator PoleCat (og takk for lenken forresten ) Endret 13. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Syns siden var veldig fin. Du bruker fine farger, er faktisk veldig gla i brun/beige lignende saker. Det passer fint sammen det er ingen for store kontraster osv. Layoutet er ikke noe å hoppe i taket for, men fungerer fint som blogg layout. De skrå "linjene" skaper litt forandring, men ikke så mye da. De skulle også hatt litt AA for de var hakkette. Ville hatt litt mer luft ned til der "Meny" begynte, den kom litt tett under taket. Ellers ser siden veldig fin ut.. EDIT: Velkommen til forumet foresten! Endret 13. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Dette var bra! Noen punkter: Fargene var meget pene, og alt passet bra sammen. Typografien er fin imo, men menyen var litt trykt opp i headeren. Headeren var pen, og passer godt. Eneste jeg stusser på, er de skråstrekene der under header. De var jo av grusom kvalitet, ikke sant? Ta å fiks de bedre til, så er dette fullkomment. Ødela litt for helhetsintrykket. Alt i alt en bra side. Ikke noe revelusjonerende på noen måte, men et friskt pust på et standardoppsett. Velkommen til forumet! Lenke til kommentar
toss Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 veldig pen side.. to ting jeg ville gjort: 1. latt linker ha en annen farge 2. brukt headeren som en link til hovedsiden. ellers veldig pene farger og fint oppsett. stilrent og oversiktlig.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 de strekene må klares opp litt ja. også ville jeg har et linjeskift i footer'n der. du får foresten en liten "tap" neders til høyre på siste "post"! ta ibruk hX istedenfor <span kansje? ellers ser det veldig pent ut. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Bare jeg som synes det er bittelittegrann kjedelig? - innleggene virker malplasserte under den spesielle headeren - mouseover i menyen er tragisk normal. noe mer "menyaktig"? underline på :hover blir litt døllt, om du skjønner - cutout i header? jeg synes ikke det gjorde seg spesielt bra - litt blasse farger. ser ihvertfall småbomba ut på den dårlige skjermen her på skolen Ikke dårlig, på ingen måte, men må være ærlig og si at det ikke storimponerer meg. Pluss for småmodifisering av standardoppsett. Endret 14. januar 2005 av Dunestar Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ser rar ut i FireFox 1.0 til OS X... Lenke til kommentar
oaasheim Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Takk for kritikk, folkens! Eg skal gjere det eg kan med bedre kvalitet på headeren.. Menyen skal eg fikse på, må bare finne ein måte å ha den på først Dunestar: ang. cutout i menyen... Eg tenkte å prøve ut noko nytt og er ganske glad i cutout... Lystig: Hmm... Den der har eg ikkje lagt merke til... Skal prøve å fikse det! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ' date='16/01/2005 : 16:50'] pretty gd! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=234535 Les og lær! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå