sdasdsad Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Fikk bsod ved installering av Windows XP Pro på en ny maskin, med beskjeden MEMORY_MANAGEMENT. Hadde testet Windows Server 2003 Trial først og der fikk jeg irql_not_less_or_equal etter en stund maskina har stått på. Er det no hardwarefeil hos meg eller det det dårlig satt sammen feks? Begynner å bli lei nå. Holdt på lenge. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Rambrikken var litt bøyd så jeg rettet den opp før jeg satte den ned i sporet. Er det mulig at noen av kretsene er strukket eller revet av? I såfall ville jeg hatt krav på ny brikke av komplett? for den lå bøyd i esken da jeg fikk den. Men den har ligget urørt siden før jul nå. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 jeg bestilte pc fra komplett, bygget den og så kom det opp irql_not_less_or_equal beskjeder. jeg plagdes med pc'en i 2 måneder før jeg sendte hele pc'en til komplett. der byttet di hovedkort og harddisk! og nå skal den vistnokk funke fint ifølge dem! (får den på lørdag) så det kan vare store hardwarefeil Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) litt værre meg, jeg har bestilt tingene fra flere forskjellige butikker. kan liksom ikke sende inn hele greia til en. men teste annen rambrikke når jeg gidder. EDIT: **løst, var nok rambrikken det ja. dumme meg** Endret 14. januar 2005 av XeRam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå