Flames Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei Lurer på hvilke drivere jeg skal laste ned og bruke til mitt A7N8X Deluxe når det gjelder s-ata? Har funnet ut at jeg har "Silicon Image® Sil 3112A Controller", men jeg finner ikke disse driverene på www.siimage.com? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har du sett om du finner de på asus sin side. Hadde selv samme problemet med d kortet (hvilken idiot hos asus har funnet ut at de skal spare noen kroner på å ikke sende med en diskett med drivere) men jeg hadde heldigvis en driverdiskett fra et abit kort med samme driver så jeg brukte den og det funket heldigvis. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Har sett på deres sider, men det virker som om det kun funker å installere disken ved å reinstallere windows? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Hmm, etter å ha lest litt i knowledge basen til Asus fant jeg en måte å få det til på, men det krevde at jeg hadde support-cd'en jeg skulle ha fått med hovedkortet. Der skulle det nemlig ligge "Silicon Image Serial ATA Utility". Som dere sikkert skjønner, så har jeg ikke den cd-en, fordi jeg kjøpte hovedkortet demobrukt og fikk ikke med noen ting. What to do, what to do? Endret 14. januar 2005 av Flames Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Vet du hvilken fil på support cden du trenger kan jeg se om den er på min og sende den til deg. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Thorsen: Sjekk redigert innlegg. Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har CD'n sokm fulgte med ASUS A7N8X Deluxe. jeg kan pakke de filene du trenger og sende dem til deg. Lenke til kommentar
2-m-m-y Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Må ikke reinstallere windows. Kan maile deg siste driver med readme fil. Har ikke link. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Gunderz, det hadde vært supert. Hvordan vil du helst sende dem? MSN, IRC, FTP? 2-m-m-y: Ok, jeg sender deg mailen min som PM.. Endret 14. januar 2005 av Flames Lenke til kommentar
evo500 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 http://www.asus.com/support/download/item....SLanguage=en-us Velg "bladet" drivers og last ned Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Etter hva jeg forstår er det denne fila du skal ha Edit: For sent jaja Endret 14. januar 2005 av Thorsen Lenke til kommentar
Flames Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Takk for hjelpa folks, skal se om det funker Lenke til kommentar
2-m-m-y Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Den på Asus sine sider er gammel. Fra 2002. Sendt deg siste på mail. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Hm. Jeg skjønner ikke helt - i readme-fila står det følgende: "6. Right Click [RAID CONTROLLER] under [Other Devices], then click [Properties]." - men i device manager har jeg ingen raid controller? Det eneste jeg har er "SCSI and RAID Controllers", og der befinner det seg kun en "D347PRT SCSI Controller".. denne tror jeg tilhører Daemon tools. Noen som vet hva som kan hjelpe? Jeg har utrolig lite lyst til å reinstallere windows bare pga dette. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Sjekk omjumperen på hk som enabler/disabler s-ata står på enable. Lenke til kommentar
skille Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Se en tidligere tråd jeg var aktiv i, oppsett for å legge SI3112 driveren på winxp plate.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=350086&st -Trond Lenke til kommentar
2-m-m-y Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Prøv og gå til kontrollpanel og søk etter ny hardware, kontrolleren burde da vises med gult spørsmålstegn. Hvis ikke Så er det litt rart. Lenke til kommentar
2-m-m-y Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har du lagt inn n-force2 driverne? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Sjekk omjumperen på hk som enabler/disabler s-ata står på enable. Hehehe.. Der var feilen ja. Alt funker supert nå, takker MorePower og alle dere andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå