Gullars Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Eg har fått eit problem med Opera. Når eg startar det, får eg opp den feilmeldinga om at programmet har utført ein feil, og om eg vil fortelja Microsoft om denne feilen. Er det nokon som veit kva eg kan gjera for å ordna dette? Har prøvt å reinstallera Opera (oppå den gamle installasjonen for å ikkje mista mail-innstillingane), men det fungerte ikkje. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Du kan prøve en antivirus- og antispywarescan. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hadde et lignende problem ei tid tilbake, da fungerte ikke reinstallasjon på toppen av gammel installasjon mens en ny ren installasjon fungerte glimrende. Så ta backup av den gamle Opera katalogen, uninstall og reinstall som en ny ren installasjon. Skulle nok funke etter det med mindre det er noe annet i bildet. Importer så alle mailinstillinger osv fra backup så er du igang igjen. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 hmm... nå har eg først prøvt å sjekka for spyware, utan at det var til hjelp. det siste eg prøvte var å formatera harddisken, og installera opera på nytt. det fungerer heller ikkje. lasta ned siste versjon. er det nokon som har andre forslag? viss ikkje, er det nokon som kan føreslå ein annan nettlesar? Vil ha noko med liknande mailløysing som i opera, altså at ein kan velja å la mailen liggja igjen på serveren. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 ser óg helst at ein eventuell annan lesar har noko liknande Ctrl+Enter-funksjonen for å hugsa passord og liknande Lenke til kommentar
akh Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Så den kræsjet selv etter at du formaterte også? Hadde jeg vært deg ville jeg postet dette på Opera forumet. Flere som muligens kan hjelpe deg der. Hadde du gjort noe spesielt, lagt inn noe spesielt når dette begynte å skje? Hvilke programmer kjører når du starter opera? Kræsjer den med en gang, eller får du til å bruke den en liten stund før det skjer? edit: den siste installasjonen: la du over noen filer fra den gamle opera eller var den helt ren? Endret 16. januar 2005 av akh Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Skal prøva operaforumet. La inn WinXP og AVG virus-scan. Lasta ned nyaste Opera og installerte det. Etter å ha sett opp e-postkontoen, krasja Opera etter omtrent 700 mailar. Når eg prøver å starta det på nytt, får eg krasj med ein gong. Det fungerer å installera Opera på nytt dersom eg fjerner den gamle installasjonen, men eg får krasj på om lag same tidspunkt. Ser på Mozilla Thunderbird og Firefox nå. Er dei like bra som Opera? Har dei dei mulegheitane eg etterlyste tidlegare? Svar på siste spørsmål: Heilt rein installasjon. Lenke til kommentar
akh Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Ingenting er så bra som opera. Så den kræsjer hver gang du prøver å importere mail? Da er det høyst sannsynlig en mail som er korrupt som forårsaker det. Endret 16. januar 2005 av akh Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 hmmm... nå har eg sletta den mailen som var stopparen, og no ser det ut til å fungera. får sjå kor lenge det held Lenke til kommentar
akh Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Får krysse fingrene og håpe det beste. <litt OT>hvilken versjon av opera bruker du? 8 eller 7.54?</OT> Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 fungerer endå kanskje det har gått bra då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå