raym123 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hei jeg har kjøpt meg denne i dag: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text hvor lenge skal den lades første gangen? takker for svar hilsen ray87 Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ville sat den på i natt hvis jeg var deg Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) hvis jeg lader den til den er full så skal den lade feks 15 timer ekstra? slik er det på mobiler, men jeg vet ikke åssen det er med bærbar pc Endret 13. januar 2005 av ray87 Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Det går ikke ann å overlade enn bærbar, bare underlade. Så i praksis, sett den til lading, la den stå avslått i fred mens den lader til i morgen kveld, så er du på sikre siden. Karma Endret 13. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Det er jo aldri lett å holde fingrene fra fatet når du først har fått pcen i hus. Jeg ville gjort følgende. Ta ut batteriet- koble strømkontaten til pcen- lek deg ferdig- sett tilbake batteriet og lad til dagen etter... Endret 13. januar 2005 av kenthlar Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Det går ikke ann å overlade enn bærbar Det var godt å høre.....tenkte lenge på om jeg faktiskt gjorde det. Har jo strøm tilkoblet pcen hele døgnet Endret 13. januar 2005 av kenthlar Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Over natten er sikkert ok, for mer info, sjekk amobil sin artikkel. Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 har brukt den hele tiden siden jeg satt i laderen, det har vel ikke noe og si? skal la den lade til i morgen kveld. er det sånn batteri som det er på nye mobilene? slik at man trenger ikke lade ut batteriet for og lade det opp Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 er det sånn batteri som det er på nye mobilene? slik at man trenger ikke lade ut batteriet for og lade det opp Er Li-ion, så ja, det er av typen du finner i nyere mobiler. Bare litt større selvsagt Lenke til kommentar
ess_pen Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Kan man ødelegge batteriet om man ikke lader det opp første gangen skikkelig? Hva sjer om man bare begynner rett på uten å lade opp batteriet. Lenke til kommentar
acon Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Kan man ødelegge batteriet om man ikke lader det opp første gangen skikkelig? Hva sjer om man bare begynner rett på uten å lade opp batteriet. For å sitere instuksjoneboken: "When using a battery pack for the first time, fully recharge the battery, then disconnect the adapter to use up the battery before recharging again." Jeg brukte opp det lille som var innpå maskinen jeg, så ladet jeg den fult opp og brukte batteriet helt ut. Men disse batteriene trenger ikke å lade i flere timer før bruk første gang. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ta ut batteriet- koble strømkontaten til pcen- lek deg ferdig- sett tilbake batteriet og lad til dagen etter... Går d ann å bruke pc'en med strøm, uten at batteriet er koblet til?! Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 har en annen ny toshiba her nå den lada bare en time så var batteriet fullt første gangen synes det gikk fort, hvor lang tid brukte deres maskin på og få fullt batteri første gangen? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kan sikkert stemme det. Batterier av typen Li-xx kan du bruke med en gang. De trenger ikke å lade noe lengre enn vanlig første gangen, bare bruk det som vanlig. Minneeffekten og førstegangsladning er over, Lithium er her!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå