Lucifer 666 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ja.... Som topic sier ? Finner ikke på noe webshoper Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3743 Der. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Takker, trodde jeg sjekka netshop også men det kan jeg jo ikke ha gjort Har litt lyst til å se hvor mye mine to CMX512XL brikker kan klare... Noen som har testa foresten? Har de på max volt nå men synes ikke de er spesielt varme nå da. Hvor mye kan det være forsvarlig å volte de? Kan denne settes i slot 2 og forsyne begge brikkene? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Takker, trodde jeg sjekka netshop også men det kan jeg jo ikke ha gjort Har litt lyst til å se hvor mye mine to CMX512XL brikker kan klare... Noen som har testa foresten? Har de på max volt nå men synes ikke de er spesielt varme nå da. Hvor mye kan det være forsvarlig å volte de? Kan denne settes i slot 2 og forsyne begge brikkene? Etter som jeg har forstått så tenger du bare en ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå