Gå til innhold

Blir bestillingen min pakket i dag?

Anbefalte innlegg

Hei

La inn en bestilling på komplett den 10/1, alle delene var inne bortsett fra et skjermkort som jeg skal ha. I dag er den den 13/1 og det står at pakken er forventet å bli sendt i dag, men den er ikke plukket enda, har ikke hatt noen slike problemer før, men kan pakken bli sendt i dag eller må jeg vente noen dager til?

Det var bare skjermkortet som ikke var på lager, så jeg håper at de har pakket de andre delene så jeg ikke må vente på andre deler som er blitt utsolgt igjen....

Skjermkortet var bekreftet at det kom inn i dag.

Noen som vet om jeg kommer til å få pakken min eller om jeg må vente?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Varene du har besilt blir reservert deg etterhvert som de kommer inne. Mao så blir ikke noe av det andre du har bestilt utsolgt mens du venter på Skjermkortet.

Ikke alltid varene blir sendt samme dag som de er pakket. Hadde en bestilling inne hos MPX som var ferdig pakket og "levert" i går eftermiddag men ble først registrert på Stokke postkontor i dag 17:30. :no:

Lenke til kommentar

Har dagens unge glemt hva telefon er????? :hmm: Løft opp røret eller fisk opp mobilen og slå nummeret til komplett.no sin kundeservice. Presenter deg med navn og kundenr og legg frem ditt velformulerte spørsmål. Motta svaret, si "takk" og "hadet/adjø" og legg på. :thumbup:

Endret av mad_man@work
Lenke til kommentar

herregud...

1: komplett bruker "FIFO systemet" ... altså "First In, First Out". Det vil si at de som bestiller en vare først, vil få den tilsendt først. Får de ikke nok varer inn på den første shippingen og du står langt bak i køen, da må du pent vente.

2: Som flere påpeker her. SLUTT Å WHINE på forumet før du har kontaktet nettbutikken først!

Endret av DJ-JK
Lenke til kommentar
Har dagens unge glemt hva telefon er????? :hmm:  Løft opp røret eller fisk opp mobilen og slå nummeret til komplett.no sin kundeservice. Presenter deg med navn og kundenr og legg frem ditt velformulerte spørsmål. Motta svaret, si "takk" og "hadet/adjø" og legg på.  :thumbup:

Vel talt, min gode mann :thumbup: !! Det burde ikke koste folk så mye å si f.eks; Hei, Ha det og/eller til og med driste seg til et lite; Takk !

Til "morgus": Varene dine blir nok sendt i dag (14/1), hvis varen kom inn på lager sammen med MANGE andre varer. Ting skal telles opp, registreres inn, pakkes om, plasseres på de respektive varers lagerplass, plukkes, registreres ut, pakkes og så sendes til deg. Alt dette må gjøres for at ikke lagerbeholdningen skal bli feil.... Noe usikker på hvor lang tid Komplett bruker på dette, men det tar fort litt tid.

Lenke til kommentar

Hei

Sendte mail til komplett lenge før jeg postet her, men på grunn av at det tok lang tid, tenkte jeg at jeg kunne se om det var noen som hadde erfaring med slikt her.

Det skulle jeg tydeligvis IKKE gjort :hrm:

Har snakket med komplett, så den saken er grei og jeg vet hvorfor den ikke ble sendt.

Vil til slutt si TAKK til de som ga ordentlige svar :thumbup:

og ikke anklaget meg for å whine fordi jeg spør om et enkelt spørsmål!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...