bleidd Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har kikket en del etter en bærbar nå, og kom for noen dager siden over Dell Inspiron 510m hos Dell.no. Jeg valgte konfigurér, og tok bort 3 års henteservice (gikk ned til minimum på det valget). Pris: ca 7500,- inkl moms, frakt og alt. Dette sjekket jeg senest i går. I dag tenkte jeg å bestille. Gjør NØYAKTIG den samme konfigureringen. Har sjekket kanskje 10 ganger nå at alle valgene er de samme. Pris: ca 9000,- inkl moms, frakt og alt. Uflaks? "Tapte" 1500,- på å vente til i dag. Nå blir det ingen Dell på meg nei! Pisk på pungen til Dell fra meg. Blir vel å finne noe hos min kjære Netshop i stedet da sikkert... *sint på Dell fordi jeg var dum og ventet for lenge* Meningsløs post? Tja... Fikk da luftet ut litt frustrasjon iallfall. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ikke alltid lurt å tenke seg om for lenger. Selv pleier jeg å tenke så lenge at fornuften tar overhånd og da blir det ikke noe lekkert nytt utstyr på meg (heller). Sikker på at du ikke valgte pris uten moms i går ? Skip Dell og støtt heller norske leverandører som f.eks Netshop Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Ja, helt sikker på momsen. Jeg synes prisen var for god til å være sann... De kom nok over "feilen" eller hva det var, da de endret litt på designet på sidene sine. Tenker mye på en Netshop ja (desembertilbudet som gjelder enda, 1557A), men den er jo ikke inne på en uke enda. Blir vel til at jeg slår til på en brukt bærbar av ett eller annet slag. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 For å si det slik så når du ser en pris som er for billig på dell sine sider så må du bestille med engang ellers forsvinner tilbudet.. Dell har det med å endre prisene hurtig. fra morgen til kveld så har jeg opplevd at dell har endret prisene på samme maskin opp til 3 ganger samme dag.. Og da oppover.. Heldigvis fikk jeg bestilt meg 2 stk 2400 til 1400,- kroner når de hadde feil på sidene sine, ubevist eller ikke så har jeg iallefall billige maskiner.. Rscue Lenke til kommentar
rscue Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei igjen Etter å ha studert sidene til dell forvisnner mange av tilbudene bare plutselig og det virker ikke som det kun er moms de har glemt .. Se dette innlegget på dette forumet på side 7 der jeg har lagt inn bilde også før tilbudet plutselig ble forandret fra litt over 8300 og opp til nesten 9000,- sistnevte fikk en med gratis dobbelt minne.. Se her for bilde, les hele topic eller gå til side 7 hvor bilde ligger Mvh RScue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå