Kingy Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hei, lurte på om noen hadde noe tips til meg. Det jeg er interesert i er altså fremgangsmåten for hvordan en skal installere nye grafikk drivere. dette er på en bærbar pc med mobility radeon 9600 takker for svar Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det står jo godt forklart i innstalasjonsprossesen. Hvis de ikke nevner ditt skjermkort trykker du bare neste hele veien... Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Fjern din gamle driver (kontrollpanel-system-maskinvare-enhetsbehandling-skjermkort-(høyreklikk)-avinstaller) Last ned en omegadriver og installer den vanlig Det er omega som duger Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 mener du at jeg altså får beskjed om å avinstallere mine eksisterende drivere?...det er nemlig slikt jeg lurer på. Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Fjern din gamle driver (kontrollpanel-system-maskinvare-enhetsbehandling-skjermkort-(høyreklikk)-avinstaller) Last ned en omegadriver og installer den vanlig Det er omega som duger hvis jeg i etterkant vil gå installere de originale driverne, hvordan gjøres så dette? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kan hente dem fra platen din. Du blir garantert ikke å skifte tilbake. Omega er best! Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 flott! takker for svarene Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 merkelig, Driver installasjonen er ikke listet i kontrollpanel / legg til fjern..... hvor finner jeg driveren da? (den eksisterende som jeg skal slette)? Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Fjern din gamle driver (kontrollpanel-system-maskinvare-enhetsbehandling-skjermkort-(høyreklikk)-avinstaller) Løsningen er jo her! Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 wow, hvordan klarte jeg å ikke se det. takker nok engang, sånn går det når jeg rusher . takker Lenke til kommentar
waz Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hvor viktig er det egentlig å slette alle de gamle driverne før man installerer de nye? Jeg glemte å slette, tenkte ikke noe over det da jeg installerte nye drivere med de .exe filene man laster ned. Når det er autoinstallasjon med .exe-filer, tar ikek de og sletter de gamle driverne da? Lenke til kommentar
Green Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ok, greit eg er treig!!!! (så var det sagt) :!: Kva er desse Omega-driverene for noko? Er det bedre drivere enn orginalane eller noko slikt? Er det anbefalt å innstallere dei på ein Dell 8600c med ati 9600? Isåfall, hen fin eg dei? Mvh. Green Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ok, greit eg er treig!!!! (så var det sagt) :!: Kva er desse Omega-driverene for noko? Er det bedre drivere enn orginalane eller noko slikt? Er det anbefalt å innstallere dei på ein Dell 8600c med ati 9600? Isåfall, hen fin eg dei? Mvh. Green Omegadrivarar er modifiserte drivarar til ATI og NVIDIA-grafikkort. Dei kan finnast på www.driverheaven.net, eller www.omegadrivers.net Spesielt for laptops med ATI-chips så er det veldig greit, da ATI sine catalyst-drivarar ikkje funkar på desse utan ein reghack. Lenke til kommentar
Green Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ok, greit eg er treig!!!! (så var det sagt) :!: Kva er desse Omega-driverene for noko? Er det bedre drivere enn orginalane eller noko slikt? Er det anbefalt å innstallere dei på ein Dell 8600c med ati 9600? Isåfall, hen fin eg dei? Mvh. Green Omegadrivarar er modifiserte drivarar til ATI og NVIDIA-grafikkort. Dei kan finnast på www.driverheaven.net, eller www.omegadrivers.net Spesielt for laptops med ATI-chips så er det veldig greit, da ATI sine catalyst-drivarar ikkje funkar på desse utan ein reghack. Ok! Takk for info! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå