Gå til innhold

"Pop up" som jeg tror kommer fra Norton


Anbefalte innlegg

Kjørte oppdatering på Norton i går, og etter at jeg gjorde det, er det noe rart som skjer her! Dukker opp et bilde midt på skjermen i et brøkdels sekund. Rekker aldri se hva som står der... Men ser ut som det er noe fra Norton eller Symantec. Det kommer opp ca 1 gang pr minutt. Når jeg feks kjører 3dmark tester, blir de avbrutt pga dette.

 

Noen som vet hva det kan være? Og hva jeg evt kan gjøre for å bli kvitt dette? Flere med samme problem her?

 

Kalle Kanon

 

Hei Kalle. Prøv å unngå å skrive all tekst i innlegget i en skjærende blåfarge, den gjør det vond å lese. Dersom du ikke definerer font-farge i tråden, vil fargen tilpasset skinnet brukt slå inn, og dermed tilpasset slik at teksten blir behagelig og lettere leselig for alle. Font-farge endret. PoleCat

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg fant feilen selv!! Måtte koble fra batteriet i dataen i går, og når jeg la inn ny dato i Bios, skrev jeg feil dato! Skrev den til desember 2005. Og da har Norton registrert at det var gått over datoen, så tipper det var en slik melding som stadig dukket opp et raskt øyblikk... Kunne vært smart å latt den stå slik at man rakk å lese den men...

 

Oppdaget feilien når jeg nå skulle laste ned oppgraderinger fra Windows. ....

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...