Helt Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har en .m2v fil som begynner å hakke etter noen sekunder i vlc, etter den har gått hakkete i ca 2 sekunder stopper både lyd og bilde. I messages delen får jeg opp disse feilmeldingene: (src/video_output/video_output.c:443) main warning: dts != current_pts (-401153) main warning: backward_pts != current_pts (-40000) main debug: stream periodicity changed from B[1] to B[2] main debug: decoded 106/106 pictures main warning: output date isn't PTS date, requesting resampling (61218) main warning: buffer is 61218 late, triggering upsampling main warning: output date isn't PTS date, requesting resampling (46359) main warning: timing screwed, stopping resampling main warning: buffer is 107577 late, triggering upsampling main warning: PTS is out of range (-26719), dropping buffer main warning: buffer is 81252 late, triggering upsampling main warning: output date isn't PTS date, requesting resampling (-44921) main warning: late picture skipped (56) main warning: PTS is out of range (-24248), dropping buffer main warning: output date isn't PTS date, requesting resampling (44924) main warning: PTS is out of range (5128), dropping buffer main warning: PTS is out of range (-20933), dropping buffer main warning: late picture skipped (22650) main warning: output date isn't PTS date, requesting resampling (92944) main warning: PTS is out of range (-12980), dropping buffer main warning: PTS is out of range (-39071), dropping buffer main warning: buffer is 43589 late, triggering upsampling main warning: computed PTS is out of range (11718), clearing out main warning: timing screwed, stopping resampling main warning: PTS is out of range (55149), dropping buffer main warning: output PTS is out of range (40391), clearing out main warning: PTS is out of range (29079), dropping buffer main warning: PTS is out of range (2974), dropping buffer også fotsetter den videre... Det som er litt snodig er at filmen fungerer perfekt i media player classic, men også i powerdvd sliter den... Noen som vet åssen jeg kan få det til å fungere i VLC? Jeg kan jo til nøds se på det i media player classic, men filene det er snakk om er musikkvideoer og det er fler som ikke fungerer i media player classic, så det blir litt upraktisk + at vlc har mye mer features. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Advanced Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Prøv å last ned VLC player på ny! Det fikset problemet for meg da VLC hang seg Lenke til kommentar
Helt Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Det hjalp ikke å installere det på nytt, det samme skjer fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå