Gå til innhold

TwinMos eller Kingston?

regeli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av de to ville jeg garantert valgt Kingston, meget kjappe timings på 2-2-2-5, godt potenisale for overklokking. Kingston leverer også livstidsgaranti som gir deg inntrykk av at dette er skikkelig kvalitet.

Har Kingston HyperX selv, meget fornøyd med de brikkene. ;)

Lenke til kommentar
Av de to ville jeg garantert valgt Kingston, meget kjappe timings på 2-2-2-5, godt potenisale for overklokking. Kingston leverer også livstidsgaranti som gir deg inntrykk av at dette er skikkelig kvalitet.

Har Kingston HyperX selv, meget fornøyd med de brikkene. ;)

TwinMos har også livstidsgarati :)

Uansett så er nok Kingston HyperX langt bedre en TwinMos Twister. Rent ytelsesmessig så er forskjellen enormt liten (under 1%), men hvis det skal overklokkes så er nok HyperX langt bedre

Lenke til kommentar
:p Hehe, har KINGSTON HyperX Dual Channel KIT 2*512 PC3200. Koster 2000,-. men jeg lover at de er verdt hver bidige krone...Enormt mye bedre enn OCZ i overklikking for ekspemel og langt bedre enn Twinmos.

Hvis det er OCZ EL Platinium Rev2 du snakker om så har de akkurat samme IC'er som Kingston HyperX (Samsung TCCD) så ytelsesmessig og når det gjelder overklokking så er de svært like.

At HyperX er bedre en TwinMos vises også på prisen man betaler. I ren ytelse ved default hastigheter så er den reelle ytelsesforskjellen uansett knøttliten og ikke verdt de 800kr man betaler ekstra for HyperX. Det er kun ved overklokking at HyperX har noe for seg sammenlignet med TwinMos (eller andre merker Value ram for den saks skyld)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Var selv skeptisk til Twinmos tidligere, men etter å ha brukt Twinmos-brikker i en rekke Socket-A og Socket-478 system, må jeg si at her får man mye for penga.

Har hatt mindre bra erfaring på nForce kort (soket-A).. hvor jeg har brukt Kingston/Apacer istedet..

Nå er det ofte slik at man får det man betaler for, og har man råd og skal klokke mye for å få 1-2% bedre ytelse i praktisk bruk..så kjøp de dyreste brikkene med lavest timings.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...