regeli Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Skal ha 1024MB RAM med Dual Channel på et ASUS A8N SLI Deluxe, men hvilken av disse to er å anbefale: TwinMos Kingston Har lest mye godt og dårligt om TwinMos. Lenke til kommentar
darksoul1900 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har Kingston HyperX pc3200 ram, funker kjempeflott på mitt MSI K8N Neo2. Har ikke prøvd å overklokke minnet så veit ikke dessverre noe om det. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Av de to ville jeg garantert valgt Kingston, meget kjappe timings på 2-2-2-5, godt potenisale for overklokking. Kingston leverer også livstidsgaranti som gir deg inntrykk av at dette er skikkelig kvalitet. Har Kingston HyperX selv, meget fornøyd med de brikkene. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Av de to ville jeg garantert valgt Kingston, meget kjappe timings på 2-2-2-5, godt potenisale for overklokking. Kingston leverer også livstidsgaranti som gir deg inntrykk av at dette er skikkelig kvalitet. Har Kingston HyperX selv, meget fornøyd med de brikkene. TwinMos har også livstidsgarati Uansett så er nok Kingston HyperX langt bedre en TwinMos Twister. Rent ytelsesmessig så er forskjellen enormt liten (under 1%), men hvis det skal overklokkes så er nok HyperX langt bedre Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Kingston HyperX minnet med 2-2-2-5 timings, helt klart! (Valgte de nettopp selv fra Netshops Ukes Tilbud, kommer snart ) Lenke til kommentar
Deluxe_REborn Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hehe, har KINGSTON HyperX Dual Channel KIT 2*512 PC3200. Koster 2000,-. men jeg lover at de er verdt hver bidige krone...Enormt mye bedre enn OCZ i overklikking for ekspemel og langt bedre enn Twinmos. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hehe, har KINGSTON HyperX Dual Channel KIT 2*512 PC3200. Koster 2000,-. men jeg lover at de er verdt hver bidige krone...Enormt mye bedre enn OCZ i overklikking for ekspemel og langt bedre enn Twinmos. Hvis det er OCZ EL Platinium Rev2 du snakker om så har de akkurat samme IC'er som Kingston HyperX (Samsung TCCD) så ytelsesmessig og når det gjelder overklokking så er de svært like. At HyperX er bedre en TwinMos vises også på prisen man betaler. I ren ytelse ved default hastigheter så er den reelle ytelsesforskjellen uansett knøttliten og ikke verdt de 800kr man betaler ekstra for HyperX. Det er kun ved overklokking at HyperX har noe for seg sammenlignet med TwinMos (eller andre merker Value ram for den saks skyld) Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Er det bare å klokke rammen ved å sette inn andre verdier i BIOS? Har selv bestilt KINGSTON HyperX Dual Channel KIT 2*512 PC3200 Har ikke gjort dette før. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 velg kingston..... men jeg har fått twinmosnen min 400mhz opp i 470mhz.... det er ikke bh5 ram!!!!! men kinstonen kjører på mindre timingser.+++++ Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har hatt dårlige erfaringer med Twinmos, kjenner flere andre som har hatt det også.... Ustabile og mitt ble defekt etter 3 måneders bruk... Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 selv har jeg Twinmos og er veldig godt fornøyd med den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Var selv skeptisk til Twinmos tidligere, men etter å ha brukt Twinmos-brikker i en rekke Socket-A og Socket-478 system, må jeg si at her får man mye for penga. Har hatt mindre bra erfaring på nForce kort (soket-A).. hvor jeg har brukt Kingston/Apacer istedet.. Nå er det ofte slik at man får det man betaler for, og har man råd og skal klokke mye for å få 1-2% bedre ytelse i praktisk bruk..så kjøp de dyreste brikkene med lavest timings.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har hatt gode erfaringer med TwinMos på min Socket A pc. Har fått intrykk at dei tåler litt spenning og, så det burde være mulig å stramme inn timingsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå