HondaNSR Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Hei. Nå istad, da eg holdt på å spille cs, ble skjermet helt svart og etter hvert blå med hvit skrift. Så starta eg på nytt så kom det opp feil under lasting av operativsystem. Hva er gale, hva skal eg gjære?? Ingen som veit noe?? Er desperat! Endret 13. januar 2005 av e_hamre Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Har prøvd løysningen med å "reparere" xp, men det går ikkje, istedet for å kunne velge reparer xp så får eg slette partisjonen. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvis du har overklokket prosessoren din eller skjermkortet ditt, vil jeg anbefale deg å skru ned litt Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Den er ikke overklokket, den var ikke varm og har stått av en time nå men det vil ikke laste operativsystemet. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Legger ved skjermbilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå