janfredrik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har en N7610. Den har vært litt rar i det siste. Noen ganger har det skjedd at den ikke vil gå inn i noen programmer, så jeg må slå av og på. Nå får jeg ikke slått på telefonen nå.. Det kommer det Nokia bildet (før jeg skriver inn passord) også er den der i et par minutter, også blir det helt hvit der. Går vel på garantien dette. Noen tips? Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 en kompis av meg hadde samme problemet med en sx1 at den ikke ville starte. bare å få den på reperasjon kan ende opp med å betale portoen da.150 kr ca Lenke til kommentar
stm Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 prøvd å lade opp batteriet? Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 prøvd å lade opp batteriet? tviler på att det er det somm feiler Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Du kan prøve å ta ut minnekortet, og starte uten den... Er ikke sikker på om dette vil virke på din 7610, men det virker på min SX1: Du kan holde inne shift/pen/ABC-knappen mens du starter opp telefonen for å forbigå alle tredjeparts applikasjoner i å starte opp. Du kan formatere C: på mobilen ved å holde inne "[Green]+[def3]+[*+]" når du skrur på telefonen (enda jeg ikke er helt sikker på hvilke knapp "[def3]" er)... ...eller du kan sende den inn til service Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 ...eller du kan sende den inn til service Den funker nok.. Sendte en mail til folka idag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå