TrineM Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei Kan noen fortelle meg hva kabinettet mitt heter og hva slags type det er? Skal oppgradere en del... Han som bygga PC'en min har gått konkurs, så der er det ingen hjelp å få. Så kan noen hjelpe meg? Sender med noen bilder... Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) hvor gammel er maskinen, og hva slags "innmat" har du? kassa ser jo rimelig ny ut, så jeg regner med det er ATX standard. skal ikke si noe for sikkert Endret 13. januar 2005 av Fenriz Lenke til kommentar
TrineM Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Maskinen min blir 3 år i februar. Informasjon om "innmaten" står i profilen min. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hmm, kom faktisk over det kabinettet der tidligere i dag. Skal se hva jeg kan finne ut. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 *kremt* litt uoppmerksom av meg. specs stod til og med i signaturen... hovedkortet ditt er ATX, da er også kabinettet det. skulle gå veldig fint med ny innmat. hva det heter vet jeg ikke. undersøk om PSU holder til den nye maskinvaren. Lenke til kommentar
TrineM Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) hmm, kom faktisk over det kabinettet der tidligere i dag.Skal se hva jeg kan finne ut. Ok! Håper du finner ut av det! Setter stor pris på din hjelp, all hjelp! En annen har sagt det er et ATX-kabinett. Har forresten sett på en oppgraderingspakke på komplett, og vurderer å kjøpe denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301427&cks=PRL Tenker på nytt kabinett også, men det er kanskje ingen vits enda. Uansett, har kikka på dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305309&cks=SPK Endret 13. januar 2005 av TrineM Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 ser ut som en aopen case Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ser ut som en Aopen Midtower/serie 45 med en eller annen OEM front ja... Utstyret passer fint inn, men om strømforsyningen er 250W, som var vanlig for 3 år siden, kan det være på tide med en update. Trur ikke den gamle PSU'n har ekstra 12V kontakt heller... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Kjøp T1, det koster bare 595 på netshop.no nå (tilbud!!) PSU på den gamle vil ikke være helt optimal, og T1 koster omtrent like mye som en separat PSU av den typen som følger med det... Det er stille... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå